بازدید 5640

طالقانی: مجمع فدراسیون فوتبال به گزینه دولتی رای نمی‌دهد

کد خبر: ۱۰۳۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 22 February 2021

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در سال های گذشته توسط دولت برای رای به افراد مورد توجه به اعضای مجمع توصیه هایی می شد ولی آنها نمی توانند نظر خودشان را به مجمع فوتبال تحمیل کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالکاظم طالقانی در پاسخ به این پرسش که مهمترین عواملی که در انتخاب کاندیدای مورد نظر برای اعضای مجمع اهمیت دارد چیست اظهار داشت: عملکرد، صداقت و تسلط بر حوزه فوتبال از عواملی است که در انتخاب رییس فدراسیون فوتبال توسط اعضای مجمع به آن توجه می شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های ارائه شده توسط کاندیدهای انتخابات فدراسیون فوتبال، افزود:در حال حاضر برخی از کاندیداها برنامه های خود را به مجمع تحویل داده اند.

طالقانی: مجمع فدراسیون فوتبال به گزینه دولتی رای نمی‌دهد

رییس هیات فوتبال استان خوزستان در خصوص موضوعاتی که پیرامون حمایت دولت از یک کاندیدا در این انتخابات مطرح می شود گفت: من هم بعنوان یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در این خصوص شایعاتی را شنیده ام. به هر حال کیومرث هاشمی دولتی و کارمند دولت است و از سوی دولت مورد پشتیبانی قرار می گیرد.قبلا در دولت مسئولیت داشته و قریب به یقین است که دولت از ایشان حمایت می کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در گذشته نیز از سوی دولت برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به اعضای مجمع توصیه هایی شده است، گفت:در سال های گذشته و در انتخابات های قبلی فدراسیون فوتبال هم از سوی دولت به اعضای مجمع برای رای به افراد مورد نظر توصیه هایی شده بود ولی اعضا هر یک بنا بر سلیقه خودشان به کاندیدایی که انتخاب می کردند رای می دادند و به اعتقاد من دولت نمی تواند نظر خودش را به اعضای مجمع تحمیل کند. در واقع وقتی مجمع می فهمد کسی گزینه دولت است به او رای نمی دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار