بازدید 4917
۱

سرقت ماهانه هزار پراید به دلیل بی کیفیتی سوییچ!

استاندار تهران گفت: طبق آمار ماهانه حدود یک‌هزار دستگاه خودرو پراید در تهران سرقت می‌شود و این ناشی از بی‌کیفیتی تولید سوییچ این خودرو است.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 22 February 2021

به گزارش تابتاک به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی امروز در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان افزود: به دلیل نبود رقابت در تولید خودرو، هیچ تغییری بین خودروی تولید داخل در سال ۹۸ و ۹۹ دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به اقدامات موثر اقتصادی علی رغم تحریم های دشمنان، یادآوری کرد: ارزش صادرات استان تهران در طول سه سال از سال ۹۷ تاکنون در حدود ۲۵ میلیارد یورو بوده است.

بندپی با بیان اینکه صادرات به عنوان مولفه تعیین کننده در اقتصاد ملی کشورها نقش آفرینی می کند، گفت: هیچ کشوری بدون تجارت خارجی رشد و بالندگی در حوزه اقتصاد ندارد.

وی اظهار داشت: در توسعه تجارت و ‌جذب فناوری باید با دنیا ارتباط و تعامل داشته باشیم و ‌در سایه اهمیت دادن به رونق صادرات است که شاهد جهش تولید خواهیم بود.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: طی ۲ سال گذشته تلاش داشتیم تا سازمان محیط زیست متقاعد شود که اگر تولیدکننده‌ای اقدام به نوسازی و توسعه کند مشمول قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر نشود و این اقدام‌ بزرگی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
پس چرا اون زمان که تولید پراید ادامه داشت در این مورد چیزی نگفتید ؟ الآن هم که دیگه پراید تولید نمیشه، این حرف شما چه سودی داره . . . ؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان