بازدید 37036

تلفات سعودی در نبرد مارب از حد تصور فراتر است

فعال توییتری معروف به افشاگر اسرار خاندان سعودی در توییت جدید خود نوشت در حالی که تسلط ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر مأرب قطعی است، شمار کشته‌های ائتلاف سعودی و مزدورانش در این نبرد فراتر از حد تصور است.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱ 21 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «مجتهد»، فعال توییتری معروف به افشاگر اسرار خاندان سعودی تسلط بر مأرب را برای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امری قطعی دانست.

مجتهد با اشاره به اینکه امروز میدان جنگ، شاهد تحولات بزرگ و گسترده نظامی است، افزود: «معجزات نظامی توسط آقای عبدالملک الحوثی و مردانش حاصل می‌شود. ائتلاف و مزدوران آن در وضعیت شرم و ناامیدی به سر می‌برند و تعداد کشته شدگان آن‌ها از حد تصور فراتر رفته است».

استان مأرب در مرکز یمن و شرق استان صنعاء، پایتخت این کشور قرار دارد و با توجه به اینکه مقدار زیادی از نفت و گاز یمن در این استان مرکزی استخراج می‌شود، حائز اهمیت بوده و سقوط مرکز این شهر به دست نیرو‌های دولت نجات ملی (صنعاء) ضربه سختی به دولت منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی که مورد حمایت ریاض است، وارد خواهد کرد.

گفته می‌شود با پیشروی نیرو‌های دولت نجات ملی، ائتلاف سعودی از بیم سقوط این شهر که دروازه شرقی شهر صنعاء به شمار می‌رود، نیرو‌های زیادی به این استان گسیل داشته است.

این پیشروی‌ها باعث شده است که سازمان ملل و آمریکا و دیگر حامیان ائتلاف متجاوز سعودی دست به کار شده و پیشنهاد توقف آتش‌بس به دولت نجات ملی بدهند که این دولت به دلیل عدم توقف حملات ائتلاف با این پیشنهاد مخالفت کرده و آن را مشروط به توقف کامل حملات و لغو محاصره یمن کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان