بازدید 14921

برف روبی جاده مرد اوکراینی سوژه شد

اقدام باورنکردنی یک مرد اوکراینی برای بازکردن جاده برفی منتهی به خانه اش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این مرد برای بازشدن جاده به پلیس زنگ زد و به یک قتل دروغین اعتراف کرد. او سپس به امید آنکه پلیس برای دستگیری اش، جاده برفی منتهی به خانه اش را باز خواهد کرد در خانه به انتظار ماموران پلیس نشست.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 20 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به گزارش پلیس محلی اوکراین در روز ۱۳ فوریه این مرد اهل روستای «گریبووا رودنیا» که هویتش اعلام نشده به مرکز پلیس ملی این کشور زنگ زده و اعتراف کرد که یک قتل مرتکب شده است. او به پلیس گفت که با ناپدری خود درگیر شده و سپس یک چاقو به سینه اش فرو کرده و وی را کشته است. او در شرح وضعیت ناپدری اش گفت که او روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشد.

 

این مرد به پلیس گفت که در صورت حضور پلیس در خانه قصد دارد که خود را تسلیم نماید. پلیس محلی اوکراین با وجود برف سنگین در این روستا که چند روزی راه آن مسدود شده بود، برای دستگیری قاتل از ماموران راهداری درخواست کرد تا جاده را باز کنند. اما پس از آنکه ماموران پلیس در خانه این مرد حاضر شدند ناپدری این مرد را در حالی که سالم بود در خانه یافتند.

گفتنی است؛ این مرد به علت گزارش دروغ و اتلاف وقت کارمندان دولت اکنون با جریمه نقدی ۴.۳۰ دلاری مواجه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان