بازدید 12148

قیمت دلار در بازار امروز شنبه دوم اسفندماه ۹۹/ نوسان دلار در کف کانال ۲۵ هزار تومان

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در اولین روز کاری آخرین ماه سال، با کاهش همراه شده است. این در حالی است که در بازار آزاد نیز خبر‌ها حکایت از افت نسبی شاخص ارزی دارد.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 20 February 2021
قیمت دلار در بازار امروز شنبه دوم اسفندماه ۹۹/ نوسان دلار در کف کانال ۲۵ هزار تومان
 
نرخ خرید و فروش دلار و یورو در اولین روز کاری آخرین ماه سال، با کاهش همراه شده است. این در حالی است که در بازار آزاد نیز خبر‌ها حکایت از افت نسبی شاخص ارزی دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه دوم اسفندماه ۹۹) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۴۵۴۸ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۵۰۴۴ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز پنج شنبه هفته قبل، ۱۲۶ تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین در این صرافی ها، هر اسکناس یورو به نرخ ۲۹۳۰۴ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۹۸۹۶ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت آخرین روز هفته قبل، ۴۰۴ تومان ارزان‌تر شده است.

نرخ رسمی ۴۷ ارز اعلام شد

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز کاهش و ۲۵ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.

به گزارش ایبِنا، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه دوم اسفند ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس به قیمت ۵۸ هزار و۸۴۰  ریال و هر یورو نیز به قیمت ۵۰ هزار و ۹۰۰ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۸۵۶ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۷۲ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۶۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۴۴ ریال، روپیه هند ۵۷۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۷۹۸  ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۴۱۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۷۹۶ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار و  ۳۰۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۶۷۸  ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۶۵ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۳۲ ریال، روبل روسیه ۵۶۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۳ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۳ هزار و ۵۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۹۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۱۴۹ ریال، کیات میانمار ۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۱۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۱۳ ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۴۳۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۸۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۴۰ هزار و ۱۰۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۹۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷  هزار و ۹۷۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۶۱ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۷۱۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۲۴۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۶۱۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار  و ۷۱۴ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۳ ریال ارزش‌گذاری شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر