بازدید 17970
۳

توییت مدیر کل آژانس اتمی درباره هدف سفر به تهران

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی در توییتر به تشریح هدف سفر خود به تهران پرداخت.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ 19 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی در توییتر به سفر روز شنبه خود به ایران اشاره کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «فردا من به تهران سفر می‌کنم تا با مقام‌های ارشد ایران درباره یافتن راه‌حل قابل توافق دوجانبه و قابل تطبیق با قوانین ایران دیدار کنم تا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بتواند به فعالیت‌های راستی‌آزمایی اساسی در ایران ادامه دهد. چشم به راه موفقیت هستیم و این به نفع همه است.»

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در پیامی در توییتر حمایت کامل خود از تلاش‌های گروسی را ابراز داشت.

وی در این پیام توییتری نوشت: «از کار فنی و بی‌طرفانه سازمان بین‌المللی انرژی اتمی کاملا حمایت می‌کنم. از تلاش‌های رافائل گروسی در خصوص فعالیت‌های اساسی نظارتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره فعالیت‌های ایران از جمله سفر مهم فردای وی به تهران سپاسگزار هستیم.»

در حالی که به پنجم اسفند ماه پایان ضرب‌الاجل دو ماهه مجلس شورای اسلامی بر اساس بند ششم قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران) نزدیک می‌شویم، بر دامنه تحرکات دیپلماتیک این روز‌ها افزوده شده، تماس‌های تلفنی با مقامات ایرانی، سفر‌ها و رایزنی‌ها در تهران و اروپا.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با توجه به سوابق، دولت ابران دا در ساعات اخر منصرف می کنند.
کاهش نظارت ها ظاهرا خیلی براشون مهمتر از کارهای قبلیه ، آقایون کوتاه نیان تا تحریم ها عملا لغو بشه ... اگر قرار بر تحریمه خب ما هم کارمونو پیش ببریم
فقط هزینه هتل
زرشک
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار