بازدید 8010
۱
آجورلو در نشست هم انديشى نامزدهاى انتخابات فوتبال اعلام کرد؛

تشکیل شورای عالی فوتبال ایران با حضور روسای سابق فدراسیون

آن روز كه كشور تهديد شد نترسيديم و به ميدان رفتيم امروز هم نمى ترسيم. براى تحول در فوتبال به كار و تلاش شبانه روزى نياز داريم
کد خبر: ۱۰۳۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 19 February 2021

نشست هم انديشى نامزدهاى رياست فدراسيون فوتبال و برخى از اعضاى مجمع اين فدراسيون دیروز به ميزبانى مجموعه بادران تهران برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حبيب شيرازى رييس هيات فوتبال استان تهران که بیش از دوسال است بدون برگزاری انتخابات در این سمت باقی‌مانده‌ و انتقادات زیادی متوجه اوست، در ابتداى اين نشست از نامزدهاى حاضر در جلسه قدردانى كرد و برگزارى اين جلسات را گام مهمى براى شناسايى انديشه هاى نامزدهاى حاضر در انتخابات دانست.
در ادامه سيده شهره موسوى مديرعامل باشگاه بادران نيز به حاضران و ميهمانان ، كانديداها و اعضاى مجمع حاضر در اين جلسه خوشآمد گفت و اظهار داشت: نه به عنوان يكى از كانديداهاى هيات رييسه بلكه به عنوان يكى از اعضاى مجمع فدراسيون فوتبال خوشحالم كه ميزبان اين نشست هستيم و باور دارم همه ما بايد به راى مجمع فدراسيون فوتبال احترام بگذاريم. هر فردى كه به عنوان رييس يا در بخش هاى ديگر هيات رييسه انتخاب شود بايد مورد حمايت همه خانواده فوتبال قرار بگيرد و در اين مسير يكدل و متحد باشيم و به هيات رييسه جديد كمك كنيم.

مصطفى آجورلو كه به عنوان نخستين نامزد در اين نشست حضور يافت ضمن قدردانى از باشگاه بادران و هيات فوتبال استان تهران در تشريح برنامه هاى خودش گفت:من پيش از ارائه برنامه جامع و تفصيلى چشم انداز ١٠ ساله مورد نظر و افق ١٤١٠ را در اختيار اعضاى محترم مجمع قرار دادم تا در اين خصوص نظرات خودشان را بيان كنند. اين افقى است كه بايد چشم انداز اهداف و برنامه هاى آتى فدراسيون فوتبال باشد.
اگر نخواهيم به آينده و اهداف بلند مدت فوتبال فكر كنيم اسير روزمرگى خواهيم شد و توسعه فوتبال با اين نگاه تحقق پيدا نمى كند. ما بايد به شكلى براى آينده فوتبال ريل گذارى كنيم كه در مسير پيشرفت قرار بگيريم.

تشکیل شورای عالی فوتبال ایران با حضور روسای سابق فدراسیون

آجورلو گفت: استقلال فوتبال يكى از بخش هاى اصلى برنامه من است به اين معنى كه فوتبال روى پاى خودش بايستد و البته قدرتمند باشد همچنين ثروت هاى خودش را نقد كند. استقلال فوتبال بدون تاثيرپذيرى از شاخصه‌هاى سياسى اما با تعامل، كمك و همدلى همه نهادها و دستگاههاى كشور تحقق مى يابد.
نامزد رياست فدراسيون فوتبال افزود: براى ايجاد تحول در فوتبال نياز به كار و تلاش شبانه روزى داريم. اگر توانستيم مجموعه ورزشى و استاديوم پاس را در ١١ ماه بسازيم به اين معنى است كه مى شود در فوتبال كشور كار كرد.آقاى يزدانى خرم مى گفت من شاهد بودم كه شما يك زمين باير را به يك باشگاه تيديل كرديد.
آجورلو همچنين گفت: خانم موسوى نايب رقيب من هستند اما من چنين نگاهى ندارم و امروز بايد بگويم تفكر ما براى توسعه و پيشرفت اقتصاد فوتبال بر اساس همين الگو است. وقتى يك مجموعه اقتصادى مى تواند به اين شكل وارد فوتبال شود و كار كند بايد به اين مسئله فكر كنيم كه مى شود فوتبال را به ثروت واقعى خودش رساند. همين مجموعه بادران نشان مى دهد كه مى توان بين اقتصاد و فوتبال پيوند ايجاد كرد.

تشکیل شورای عالی فوتبال ایران با حضور روسای سابق فدراسیون

وى اضافه كرد: اقتصاد موضوع اصلى برنامه‌هاى من است چرا كه اگر مشكل اقتصادى فوتبال را حل كنيم ساير برنامه ها و اهدافمان محقق خواهد شد. حلقه مفقوده و كار اصلى ما در فوتبال موضوع اقتصاد و كسب درآمد است. اگر تا امروز نتوانسته ايم ثروت فوتبال را نقد كنيم به اين دليل است كه يكدل و متحد نبوديم. به من مى گويند فوتبال مشكل دارد، بدهكار است، وقتى وارد فدراسيون شديد بايد پول بياوريد، فرصت كوتاهى براى تصويب اساسنامه داريد. با اين مسائل و مشكلات موجود بايد از وارد شدن به فوتبال بترسيم؟ اتفاقا به اعتقاد من با شجاعت بايد وارد ميدان شويم و مشكلات را حل كنيم. فوتبال موضوع جدى كشور و جامعه است. براى ده ها ميليون نفر مهم است پس كشور كمك مى كند كه مشكل فوتبال حل شود. تصور مى كنيد اركان و بخش هاى مختلف كشور فوتبال را برابر مشكلات تنها مى گذارند؟ باور من اين است كه تا امروز خواسته ها و انتظارات خودمان را بيان نكرديم. به سراغشان نرفتيم كه كمك بگيريم. من به شما قول مى دهم همه مشكلات فوتبال با حمايت و همدلى كشور حل مى شود و فوتبال را تنها نمى گذارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من موندم کسی نمیتونه اینا رو دادگاهی کنه اونوقت چپ و راست به دیگران گیر میدن
شما قانون گذاشتین ولی قانون رو اجرا نمیکنین ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان