بازدید 4661

امدادرسانی به ۴۷۰ خانوار عشایر آسیب دیده از تندباد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۴۷۰ خانوار عشایر آسیب دیده از بارش باران و وزش باد شدید در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 19 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، فرزین معتمدی با اشاره به بارش باران و وزش باد شدید در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب اظهار کرد: ۴۷۰ خانوار عشایر در چهار شهرستان مذکور متأثر از شرایط جوی، آسیب دیده که به سرعت توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امدادرسانی شدند.

وی افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ۲۹ بهمن همزمان با وزش باد شدید و بارش باران با حضور در مناطق آسیب دیده، خدمات رسانی به مردم را آغاز کرده و تا ۳۰ بهمن این خدمت رسانی ادامه داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به توزیع اقلام زیستی موردنیاز خانوارهای عشایری در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب اشاره کرد و گفت: این اقلام زیستی شامل چادر، نایلون، پتو، والور و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته بوده است.

معتمدی تصریح کرد: ۶ هزار کیلوگرم نایلون، ۸۷۰ تخته پتو، ۱۵ تخته چادر امدادی، ۳۵۰ بسته مواد غذایی، ۲۵ تخته موکت و ۱۱۰ والور شعله میان عشایر آسیب دیده از باران و باد در چهار شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: نجات گران هلال احمر چهار شهرستان قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز به مردم آسیب دیده ارائه خدمت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها