بازدید 41544
دو هزار و سیصد و هشتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت حداد عادل از جزئیات پیام رهبر انقلاب به پوتین / توییت عجیب نماینده مجلس درباره دختر حاکم دبی / صفار هرندی: بعضی فکر می‌کنند جام زهر را در هر دوره‌ای باید به رهبر نوشاند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اظهارات بی‌سابقه جهانگیری در مورد اقدامات آمریکایی‌ها علیه ایران / پشت پرده جمع‌آوری امضا از نمایندگان برای دعوت از رییسی در انتخابات و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 18 February 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واعظی: عوامل توهین به رییس جمهوری شناسایی شدند

رییس دفتر رییس جمهوری از شناسایی عوامل توهین به رییس جمهوری خبر داد و از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و استاندار اصفهان بابت برخورد با عاملان این حادثه قدردانی کرد.محمود واعظی افزود: این موضوع بحث رییس جمهور نیست بلکه نهاد ریاست جمهوری مطرح است. ۲۴ میلیون نفر به رییس جمهوری رای دادند و اگر قرار باشد ۲۰ نفر به خودشان اجازه دهند که هر کاری دلشان بخواهد بکنند، عملاً بقیه نهادها، ارگانها و مجموعه‌ای که باید کشور را اداره کند را تضعیف می کنند؛ ضمن اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید کردند انتقاد خوب است اما توهین، بدزبانی، بی اخلاقی و فحاشی نباید انجام شود.وی ادامه داد: چهار ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم آیا درست است طرفداران یک کاندیدا به کاندیدای دیگر فحش دهند و برای او تقاضای مرگ کنند؟واعظی گفت: از قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و همچنین از مردم و مسئولان اصفهان و قوای دیگر هم بابت برخورد خوبی که انجام شد، قدردانی می‌کنم.در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن عده ای موتورسوار به رییس جمهوری توهین کردند. این رفتار با واکنش قاطع شخصیت ها و فعالان سیاسی مواجه شد.

ترامپ بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از سیاست‌های دولت جدید این کشور در قبال ایران گفت که دموکرات‌ها در برابر تهران رویکردی منفعلانه دارند.ترامپ گفت که دموکرات‌ها آمریکا را آخرین محور توجه خود قرار داده‌اند و تصمیم دارند همه چیز را در برابر چین و همچنین ایران رها کنند.ترامپ بار دیگر ادعای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر گذشته را تکرار کرد و گفت که در جریان این انتخابات، اتفاقات بد و نادرستی رخ داد که باید مورد بررسی قرار گیرد.وی از اظهار نظر درباره حضور خود در انتخابات ۲۰۲۴ خودداری کرد و گفت که می‌خواهم کمی در این زمینه سکوت کنم.

پیشنهاد نماینده اصولگرا به دختر حاکم دبی: به ایران بیا!

زهره الهیان، نماینده اصولگرای تهران در مجلس در توئیتی به دختر حاکم دبی پیشنهاد کرد به ایران سفر و در کشورمان اقامت کند.شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» ویدئویی متعلق به دختر جوان حاکم دبی را منتشر کرد که در آن می‌گوید زندانی شده و جانش در خطر است. شاهزاده لطیفه در این فیلم می‌گوید: «من مثل یک گروگان در ویلایی که به زندان تبدیل شده بازداشت هستم».شاهزاده «لطیفه بنت محمد آل مکتوم» ۳۴ ساله، در سال ۲۰۱۸ تلاش کرد با کمک یک مقام اطلاعاتی سابق فرانسه که در قایقی منتظر او بود از طریق دریا از امارات فرار کند، اما نیروهای کماندو او را در مقابل سواحل هند بازداشت کردند. بنا به تأیید خواهر لطیفه، او در دبی در حبس به سر می‌برد و نیروهای پدرش او را تحت نظر دارند.

صادق خرازی: تحریم ها به هیچ وجه نعمت نیست

صادق خرازی می گوید: تحریم به هیچ وجه نعمت نیست، تحریم برای کشور و مردم ما ضرر و خسران است و خدا کند روزی در کشورمان هیچ تحریمی نداشته باشیم.

صفار هرندی: بعضی فکر می‌کنند جام زهر را در هر دوره‌ای باید به رهبر نوشاند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی فکر می‌کنند این جام زهر را در هر دوره‌ای باید به رهبر نوشاند، در حالیکه امام(ره) می‌گوید فکر نکنید این یک انتخاب خوب است، چاره‌ای جز آن نیست.محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در برنامه «بدون توقف» با اشاره به اینکه کشور پس از پیروزی و مقاومت مردم در عملیات مرصاد بیمه شد، گفت: این اتفاق فصل نهایی تحکیم موقعیت انقلاب اسلامی بود به گونه‌ای که دیگر بعد از آن هیچ‌گاه شاهد عملیات نظامی علیه ایران نشدیم. وی در پاسخ به این سؤال که «ظاهرا امام(ره) راضی به پایان جنگ به آن شکل نبودند چرا قطعنامه پذیرفته شد» تصریح کرد: پایان جنگ اصولا زمان پذیرفتن قطعنامه است، ولی چه اتفاقی افتاد؟ بعد از اینکه قطعنامه را پذیرفتیم از غرب و جنوب لشکر مستقیم صدامی‌ها و جریان منافقان حمله کردند، اینکه یک عده دنبال پایان جنگ بودند؛ کدام پایان، پس چرا جنگ از آن طرف ادامه پیدا کرد؟

توضیحات نایب رئیس مجلس برای فهرست‌ های انتخاباتی منتشره در فضای مجازی

نایب رئیس اول مجلس گفت: فهرست‌های انتخاباتی منتشر شده در فضای مجازی درباره انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت من رسمیت ندارند.امیرحسین قاضی زاده هاشمی درباره فهرست های انتخاباتی منتشر شده در فضای مجازی گفت: لیست‌های منتشر شده در فضای مجازی که اسمی از من برده شده رسمیت ندارند.وی افزود: این فهرست های انتخاباتی از منبع نامعلوم در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

روایت حداد عادل از جزئیات پیام رهبر انقلاب به پوتین

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در موارد مختلفی به رؤسای کشورهای مختلف پیام داده‌اند؛ ما با روس‌ها در سوریه، قره‌باغ روابط اقتصادی و برجام حرف‌ها داریم و پیام رهبر معظم انقلاب به پوتین ناظر به این موضوعات بوده است. رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که هر مقام خارجی قصد دیدار با پوتین دارد باید دو هفته قرنطینه باشد، ضمن اینکه لاریجانی و دیگران هم با پوتین دیدار نکرده‌اند. حدادعادل افزود: مجلس هم‌اکنون زیر ذره‌بین است و بارها این را مشاهده کرده‌ایم. این در حالی است که برای موضوعات مختلفی برای مجلس و نماینده حرف درمی‌آورند که ما آن را در موضوع درگیری یک نماینده با سرباز، رد کلیات بودجه و یا رأی مثبت و منفی به طرح‌ها و لوایح می‌بینیم، ولی در مجموع، جامعه باید بصیرت و هوشمندی داشته باشد.

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به توییت عجیب الهیان درباره دختر حاکم دبی

زهره الهیان نماینده ای که به اظهارات جنجالی مشهور است در تازه ترین توییت خود درباره گروگان گیری دختر حاکم دبی نوشت: " به ایران بیا. می‌توانی در ایران همچون سایر بانوان و دختران ایرانی هم درس بخوانی و هم زندگی کنی!"این توییت نماینده انقلابی مجلس در حالی منتشر شد که با واکنش بسیاری از کاربران در این شبکه اجتماعی مواجه شد. به عنوان نمونه «سمیرا عالم پناه» خبرنگار خبرگزاری ایلنا در همین رابطه در پاسخ به این نماینده مجلس گفت: "شما که جواب تلفن نمی دهید لااقل اینجا بگویید برای زنان زندانی چه کرده اید."الهیان آبان ماه گذشته گفته بود: اگر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه حجاب قابلیت اجرا ندارد آن را تبدیل به قانون کنیم تا امکان نظارت مجلس بر حسن اجرای آن بیشتر شود.

معاون سپاه قدس: به عراق یک فشنگ رایگان ندادیم ولی در سوریه هزینه کردیم

معاون سپاه قدس با بیان اینکه برخی نسبت به هزینه‌های صورت گرفته در محور مقاومت انتقاد دارند، گفت: در این زمینه باید گفت که حتی یک فشنگ رایگان به عراق نداده‌ایم اما در سوریه هزینه کرده‌ایم، از سوی دیگر باید توجه داشت که چنانچه ما در محور مقاومت فعالیت نداشتیم امروز باید برای حفظ مرزهایمان هزینه می‌کردیم.رستم قاسمی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری که در مجتمع فرهنگی، مطبوعاتی اصفهان برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر در صنعت نفت کشور هیچ فرد خارجی وجود ندارد، اظهار داشت: هدف تحریم‌ها جلوگیری از گسترش صنعت نفت بود که خوشبختانه محقق نشد.وی با بیان اینکه بالاترین سطح توسعه در صنعت نفت کشور در سال ۹۰ و ۹۱ اتفاق افتاد، ابراز داشت: در این بازه زمانی بیشترین نفت از کشور صادر شد.

آرین طباطبایی کیست؟

وزارت خارجه آمریکا، «آرین طباطبایی» از تحلیلگران مسائل ایران در آمریکا را به عنوان مشاور ارشد معاون وزارت خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی و امور امنیت بین‌الملل منصوب کرده است.طباطبایی در حساب کاربری خود در توییتر از پیوستن به دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا و معاون او، «کاملا هریس» ابراز خرسندی کرده است. وی در حال حاضر عضو سازمانی به نام «ائتلاف تضمین دموکراسی» است که در سال ۲۰۱۷ برای مقابله با تلاش‌های ادعایی روسیه جهت «تضعیف نهاد‌های دموکراتیک» در آمریکا و اروپا تشکیل شد. روزنامه واشنگتن‌پست یازدهم جولای ۲۰۱۷ گزارش داده بود، این گروه توسط مقام‌های سابق وزارت اطلاعات و وزارت خارجه آمریکا راه‌اندازی شده است.طباطبایی دارنده مدرک دکتری تخصصی در رشته مطالعات جنگ از دانشگاه «کینگز کالج لندن» است و به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و فارسی صحبت می‌کند.دیدگاه‌های او درباره ایران، بر اساس آنچه تا کنون در سخنرانی‌ها و مقاله‌های مختلف ابراز کرده به دیدگاه‌های مقام‌های فعلی دولت «جو بایدن» بسیار نزدیک است. طباطبایی در یک جلسه استماع که ژانویه سال گذشته میلادی در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان برگزار شد گفت، معتقد است سیاست «فشار حداکثری» آمریکا علیه ایران در سطح تاکتیکی موثر بوده، اما در سطح راهبردی موفقیتی نداشته، زیرا به تغییر رفتار تهران منجر نشده است. این تحلیلگر در مقاله‌ای که ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰ روی وب‌سایت ائتلاف تضمین دموکراسی قرار گرفته می‌نویسد، دولت دونالد ترامپ نتوانسته هدفش در خصوص رسیدن به توافق بهتر با ایران بعد از خروج از برجام را عملی کند.

نشست های انتخاباتی احمدی نژاد کجا برگزار می‌ شود؟

روز گذشته سایت دولت بهار ارگان تبلیغاتی جریان محمود احمدی نژاد مدعی شده بود که وزارت اطلاعات با استفاده از یک فضای آموزشی از احمدی نژاد جاسوسی می‌کند. برخی منابع آگاه از برگزاری جلسات منظم جریان موسوم به بهاری‌ها برای حضور فعال در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده اند. گفته شده است که بهمن شریف زاده روحانی نزدیک به محمود احمدی نژاد و سردار احمد خورشیدی پدر داماد احمدی نژاد این جلسات انتخاباتی را که در منطقه تهرانپارس تهران برگزار می‌شود را اداره می‌کنند. گفتنی است روز گذشته سایت دولت بهار ارگان تبلیغاتی جریان محمود احمدی نژاد مدعی شده بود که وزارت اطلاعات با استفاده از یک فضای آموزشی از احمدی نژاد جاسوسی می‌کند.

مازنی: باید جبهه های سیاسی دائمی تشکیل شود

نماینده پیشین مجلس اختلافات در برخی احزاب را کودکانه عنوان کرد و گفت: باید جبهه های سیاسی دائمی تشکیل شود و گام اول برای تحزب سیاسی این است که به جبهه ها اهمیت بدهیم. احمد مازنی روز پنجشنبه در نوزدهمین کنگره حزب مردم سالاری با بیان اینکه حدود ۱۱۰ حزب مصوب داریم، گفت: متاسفانه نظام سیاسی کشور با تحزب و با کار حزبی چندان تناسب و هماهنگی ندارد حتی می‌شود، گفت در ایران نظام سیاسی به نوعی ضدتحزب و ارکان تشکیلاتی است. وی افزود: از سویی برای احزاب ایجاد موانع می‌شود و از سوی دیگر حزبی نبودن به لحاظ فرهنگی در جامعه ما یک ضد ارزش تلقی می‌شود و افراد می گویند عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و این امتیاز تلقی می‌شود که انسان گرایش سیاسی و حزبی نداشته باشد.نماینده مردم تهران در دوره دهم مجلس با بیان اینکه بدون تعریف درستی و مشخص برای احزاب، افراد محوریت می‌یابند گفت: در این حالت هر کس صدای بلندتری داشته و شعارهای عوام پسندتری بدهد، جایگاه پیدا می‌کند. در حالی حزب مهمترین حلقه وصل زنجیر دموکراسی است که ما در نظام انتخاباتی فاقد آن هستیم.

نگرانی هاشمی‌طبا برای انتخابات ۱۴۰۰

مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «به نظر من اگر نمایندگان از باب یک شهروند عادی بودن از نامزدی حمایت کنند، هیچ ایرادی ندارد و حق آنهاست اما اینکه برخی از نمایندگان طومار جمع و از یکی از شخصیت‌ها درخواست کرده‌اند که در انتخابات نامزد بشو، در شأن نمایندگی آنها نیست. هیچگاه هم در عرف سیاسی چنین چیزی را نداشته‌ایم اما به هر حال از این دوستان مجلس‌نشین فعلی هیچ چیز بعید نیست». او ادامه داد: «برخی نمایندگان کنونی اصلا نمی‌دانند چه کار می‌کنند. وقتی دولت لایحه بودجه را به مجلس فرستاد، آنها کلی قیل‌وقال کردند که در بودجه باید اصلاحات ساختاری انجام شود اما در نهایت دیدیم که در ساختار بودجه هیچ تغییری ایجاد نشد و صرفا در کمیسیون بودجه چند عدد را جابه‌جا کردند.» این فعال سیاسی درباره اینکه آیا حمایت نمایندگان از نامزد ریاست‌جمهوری می‌تواند به اصل تفکیک قوا لطمه بزند، بیان کرد: «کار از این حرف‌ها گذشته است و قضیه فراتر از این حرف‌هست. وقتی برخی نمایندگان هیچ حدودی را رعایت نمی‌کنند، چه انتظاری داریم که به فکر اهمیت اصل تفکیک قوا باشند؟ آب از سر نمایندگان گذشته است و دیگر نمی‌شود برای آنها از این مبانی کلی سخن گفت. واقعا من تعجب می‌کنم که چطور یک نماینده مردم به خود اجازه می‌دهد از جایگاه نمایندگی از فردی درخواست کند که در انتخابات نامزد شود. با هیچ منطقی چنین عملی پذیرفتنی نیست». هاشمی‌طبا درخصوص سیاسی‌کارهای مجلس یازدهم به جای انجام وظیفه قانون‌گذاری، تصریح کرد: «به نظر من برخی نمایندگان کنونی به هیچ‌وجه به فکر مملکت نیستند و فقط می‌کوشند امیال جناحی و سیاسی خود را تأمین کنند که اگر چنین نبود، در این ماه‌هایی که روی کار آمده‌اند یک مصوبه برای بهروزی مملکت تصویب می‌کردند.» او در پایان در پاسخ به این پرسش که چه‌قدر احتمال می‌دهید دولت آینده از جنس مجلس یازدهم باشد، گفت: «تصور می‌کنم دولت آینده از جنس مجلس یازدهم باشد اما خدا نکند که این‌طور شود که اگر شود، کشور دوره سختی را تجربه خواهد کرد».

پشت پرده جمع‌آوری امضا از نمایندگان برای دعوت از رییسی در انتخابات

از هفته گذشته برخی رسانه ها خبر از جمع آوری امضا در مجلس برای دعوت از سید ابراهیم رییسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری دادند. این خبر البته با واکنش هایی در میان برخی چهره های اصولگرا و برخی رسانه ها همراه بود.تازه ترین خبرها اما حکایت از این دارد که تعداد امضاها به ۷۰ عدد رسیده است. گفته می شود جمع آوری امضا توسط برخی افراد نزدیک به جبهه پایداری از جمله آقاتهرانی، پژمانفر، سید نظام الدین موسوی و جلالی راهبری می شود.

توئیت نماینده مجلس در تقبیح توئیتر!

سید جواد حسینی کیا نماینده مجلس در توئیتی نوشت: «‏با محدود کردن رسانه های مخربی همچون ‎اینستاگرام و ‎توئیتر فضا برای رسانه های انقلابی و آن ها که دل در گرو اهداف انقلاب و منافع عالی کشور دارند فراهم می گردد که با فعالیت ارزشمند خود در خط مقدم جهاد اُمیدآفرینی بنمایند.» این توئیت در همان توئیتر هم با واکنش کاربران همراه شد، المیرا شریفی مقدم (مجری خبر صداوسیما) جواب داد: «پس شما کجا بنویسید؟» و کاربر دیگری هم ریتوئیت زد: «‌‎سید جان پس خودت و امثالهم اینجا چیکار میکنید؟» و البته بسیاری هم محترمانه و غیر محترمانه به او تاخته و گفته اند چرا چنین پیام مهمی را در توئیتر منتشر کرده اید این فعالیت ارزشمند خود را در یکی از پیام رسان های مورد تائید خودتان باید می نوشتید.

هاشمی: اگر ترامپ می‌ماند یک دولت نظامی در ایران شکل می‌گرفت

محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر ترامپ در قدرت می‌ماند شاید طبیعی بود که یک دولت نظامی در کشور شکل می‌گرفت که شاید رویایی صریح‌تری با ترامپ می‌داشت اما اکنون این گونه نیست، شرایط می‌تواند به سمتی حرکت کند که به ما این امکان را بدهد که با یک سیاست درست اقتصادی شرایط را ترمیم کنیم و بتوانیم گام‌های مثبتی داشته باشیم.رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حضور سرد در انتخابات با یک نامزد بی‌انگیزه باعث شکست می‌شود و در نتیجه هم حضور داشته‌ایم و هم شکست خورده‌ایم که به نام اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود.محسن هاشمی رفسنجانی در چهارمین کنگره این حزب طی سخنانی گفت: شرایط سیاسی کشور و نظام انتخاباتی باید به گونه‌ای باشد که احزاب بتوانند مسئولیت اداره کشور را بر عهده گیرند و این گونه نباشد که تنها یک فرد در ریاست جمهوری یا تک تک افراد در مجلس مسئولیت داشته باشند، بلکه باید احزاب در مقابل مردم پاسخگو باشند.وی ادامه داد: در طول سال‌های مختلف پس از انقلاب بحران های زیادی را تجربه کردیم اما این بحران که اکنون با آن مواجه هستیم ویژگی خاصی دارد و متفاوت از آن‌هاست. تفاوت هم در این است که بحران های قبلی ویژگی غیراقتصادی داشت؛ اما اکنون بحران کنونی جنبه اقتصادی دارد.

اظهارات بی‌سابقه جهانگیری در مورد اقدامات آمریکایی‌ها علیه ایران

جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمریکایی ها و متحدان اسرائیلی و سعودی آنها در جنگ اقتصادی علیه ایران از هیچ کاری پرهیز نکردند و پست ترین اقدامات را علیه ایران به کار بردند، گفت: چه کسی باور می‌کند که برای توقف صدور نفت ایران حتی متوسل به اعزام نیرو به نفت کش‌های ایرانی و ایجاد انفجار در موتورخانه کشتی‌ها شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۵۹
لازم نیست برای دختر حاکن دبی دلسوزی کنید
امروز یک فیلم در شبکه های اجتماعی پخش شده که یک.. متعصب و متحجر به خاطر روسری به صورت یک دختر 16 ساله سیلی زده !
کلاهتان را بالاتر بگذارید

در هیچ جای قران حجاب اجاری نشده و در هیچ جای قران برای بی حجابی مجازاتی نیست
پس چرا برای روسری به صورت دختران نوجوان ما سیلی بزنند و در خیابان به آنها به خاطر روسری بی احترامی کنند و امر و نهی کنند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
اول برو قرآن بخون بعد بنوبس
در ضمن یک عمل جرم و یا خلاف چه ربطی به مورد دیگری مانند این حرف نماینده داشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
اگه اینجا ازادی بود که تو نماینده نمیشدی، اون هم نماینده تهران
جناب روحانی یه خواهش
لطفا به داد بورس بورس نصف سرمایه ام تو بورس نابود شد ؟؟
۶۰۰ میلیون ضرر تو ۶ ماه؟؟ چرا فریاد رسی نیست??
جناب روحانی یه خواهش
لطفا به داد بورس بورس نصف سرمایه ام تو بورس نابود شد ؟؟
۶۰۰ میلیون ضرر تو ۶ ماه؟؟ چرا فریاد رسی نیست??
آقای صفاری هرندی شما همون یک ببشتر نیستید که باعث شد کابینه احمدی نژاد از اکثریت نیفته
اصلاح طلبان از حالا خودشون رو پیروز انتخابات میدانند، بایدن امیدش به اصلاح طلبان هست ،9
چه با برجام ، چه بدون برجام ایران با قدرت راه پیشرفت رو ادامه میدهد
چه با برجام ، چه بدون برجام ایران با قدرت راه پیشرفت رو ادامه میدهد
من حدس می زنم پیام رهبر به روسیه روشن کردن مواضع روسیه در قبال دوگانگه برخورد کردن با اسرائیل باشد روسیه در موضوع دفاع از حریم سوریه بشدت مورد انتقاد ایران است چرا که این کشور علی رغم توانائی برای برخورد با حملات هوائی اسرائیل به خاک سوریه بخصوص به مواضع مدافعان حرم از خود عکس العمل نظامی و سیاسی نشان نمی دهد و مدافعان حرم را همانند گوشت قربانی جلو جملات هوائی اسرائیل قرارداده و از طرفی این مدافعان نیز بدلائل خاص نمی توانند اقدام به مثل بکنند لذا هر هفته شاهد تلفات در این نقطه جغرافیایی که ایران سهم بخصوص در نجات و آزاد سازی سرزمین های سوریه داشته است می باشیم ضمن اینکه در چند هفته گذشته روسیه تلویحا اشاره کرد که اجازه به خطر افتادن مرزهای اسرائیل را از سوریه نمی دهد لذا رهیر معضم انقلاب بنظر می رسد که هشدار مهمی به دولت روسیه در این گیر و دار که بشکلی که بصورت سنتی فقط بفکر منافع خود هست داده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
تو چکاره ای که حدس زدی باید بری اوین جواب بدهی
خانم الهیان! عافیت باشد!!!
خانم الهیان ایشون تو ویلا حبسه خودتو ناراحت نکن اکه پیشنهادی داری به زنان سرپرست خانواده ایرانی بده با مرغ کیلو سی تومن و میوه 15 تومنی کجا برن
توئیت نماینده مجلس در تقبیح توئیتر!) من متوجه نمیشم چرا رشد و ایجاد یک شبکه اجتماعی مورد تایید شما حتما باید با نابودی و فیلتر شبکه های دیگرهمراه باشد این چه طرز فکر حاسدانه ای است که شما را فرا گرفته چرا شما کار خودتان را نمی کنید و کیفیت را بالا نمی برید تا به میدان رقابت وارد شوید ؟!! چه نفعی برای مردم از انحصار خودرو سازی انحصار صدا و سیما پیدا شده ؟کیفیت انها بالاتر رفته یا پسرفت کرده
شرطی کردن اقتصاد بدترین راه
جمع آوری امضا توسط برخی افراد نزدیک به جبهه پایداری از جمله آقاتهرانی، پژمانفر، سید نظام الدین موسوی و جلالی راهبری می شود.برای دعوت از رییسی) جبهه پایداری فرصت طلب است و حس کرده که ممکن است ریسی به این مقام برسد سریع برای خودشان جا پهن کردند
صفار هرندی واقعا فیلسوف است و چشم بسته، غیب می گوید .... کسی نیست به این آقای فیلسوف تفهیم کند که رهبر هیچ کشوری رغبت به نوشیدن جام زهر ندارد و آنچه در زمان پذیرش قطعنامه ۵۹۸ رخ داد فی الواقع اجبار حضرت امام (ره) به قبول تلخی آن واقعه بود چرا که برخی فرماندهان ناکارامد جنگ، امور جبهه را بنحوی پیش برده بودند که اگر قطعنامه را نمی پذیرفتیم، حتی سقوط نظام از طریق ارتش بعث محتمل بود
با توجه به منطق فوق، احتمالا در آینده نزدیک مجبور به نوشیدن جام زهر هسته ای هم خواهیم شد که البته مقصرش نه رهبری، بلکه تیم مذاکره کننده خوش خیال ما خواهند بود
اقای جهانگیری زیباییش اینه هرکاری کردن ولی نتونستن مارا به زانودر بیارن تمام درست گرانی هست ولی هدف اونا خیلی بدتر از اینا بود
به قول رفسنجانی در نظام ولایی حزب میتواند تشکیل شود اما انتخابات حزبی امکانپذیر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
امکان پذیر هست معناپذیر نیست
انتخابات جایی معنا داره که قدرت بچرخه
آره دخترم بیا ایران تا برای یه دوچرخه سواری ساده هم اذیتت کنن حالا حرف موتور سواری رو دیگه نمیزنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
خخخه شما دنیا پرستان دنبال فقط دنبال چیزهای
ظاهری هستید که هم دنیا را خراب کردین و هم آخرت
مردم اگر بصیرت داشتید از زدن سیلی تو گوش یه سرباز توسط نماینده مجلس این قدر عصبانی نمی شدید ! تو رو خدا یه کم بصیرتتون رو بالاتر ببرید .
جناب روحانی باید از روزی ترسید که آمریکا به برجام برگرده و مشکلات کشور حل نشه ؟؟
آخه پرتقال که یه محصول تولید داخل هست چرا باید کیلویی ۱۵ تا ۳۰ هزار به دست مردم برسه ؟؟! میدونی پارسال همین پرتقال کیلویی ۴هزار بود ؟؟
مشکل کشور رها شدن اقتصاد به امان الله هست ؟؟
دیدید که دلار ۳۳هزاری تا ۲۳هزار هم پایین اومد ولی نه تنها هیچ کالایی ارزون نشد که تا ۴۰ تا ۵۰ درصد تو این سه ماه گرون شد ،سیمان ، تو کشور که قطب تولید سیمان جهان هست گیر نمیاد ؟؟!
مشکل اقتصاد ما برجام نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
نتایج مثبت برجام تنها پس از یک سال به وضوح اشکار شد از جمله تورم تک رقمی اگر در این پنج سال برجام جریان داشت اوضاع خیلی بهتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
تورم قبل برجام داشت پایین می آمد هر چند سرکوب اقتصاد که تورم را پایین آوردن هنر نیست
زنان زندانی خخخه
تابناک این نظرات چرت چی هست گذاشتی؟
شناسایی عوامل توهین به رییس جمهور چه فایده ای داره؟ خب معلومه که حتی اگه تعدادی از اونا بصورت نمایشی هم بازداشت بشن، بعد از چند روز آزاد میشن
اگه نمایندگان اصلاح طلب مجلس بر کاندیدا کردن یک نفر امضا جمع کردن صدا و سیما و 20 و 30 و شبکه ی افق و خبر و سایر تریبون‌ها از بام تا شام تقیح و تمسخرشون میکردن اما حالا که مجلس انقلابی شون داره اینکارو میکنه ساکت شدن
اقای هرندی رهبر عزیزمان به خاطر مردم از هیچ اقدامی مضایقه نمی کنند لیکن کسانی امثال شما جز سنگ اندازی هنر دیگری دارید
حاج خانوم! هر کی دستش می رسه از ایران درمیره اونوقت شما مهمون دعوت می کنی اونم از کجا از دوبی که دارن تو ناز و نعمت زندگی می کنن؟ خودشیفتگی هم حدی داره.
حاج خانوم! هر کی دستش می رسه از ایران درمیره اونوقت شما مهمون دعوت می کنی اونم از کجا از دوبی که دارن تو ناز و نعمت زندگی می کنن؟ خودشیفتگی هم حدی داره.
هر جا خراب می کنند انتظار بصیرت از جامعه را دارند
خانم زهره الهیان، نماینده اصولگرای تهران اول مشکل خانمی که ممنوع خروج شد را حل کنید بعد مهمون دعوت کنید
آقای صادق خرازی جاناسخن اززبان مامیگوئی ، اینهمه نمیدانم کی وکجاگفتندتحریمهانعمت است وهرچه پدرمادراثرتحریم هادرآمدمنتظرنعمتی بودیم که ندیدیم وعمربه آخررسیداکنون یکنفرپیداشدکه بت شکنی کندوبگوید تحریم هانکبت است ونه نعمت
آقای هاشمی، فرزند مرحوم غریق! جناب رئیس شورای شهر تهران! دلت رو به بایدن خوش نکن، هیچ اقدام مثبت و عملگرایانه ای انجام نمیده
درضمن نتیجه ریاست جمهوری غیر نظامی طیف شما رو هم 24 ساله دیدیم! بذار یکم نفس بکشیم خب
آقای هاشمی طبا، خواهشا تا زمانیکه کارنامه درخشان عملهای عجیب و غریب مجلس دوره ششم رو داریم، که اتفاقا هم طیفی شما بودند، لطفا راجع به مجلس جدید اظهارنظر نکنید
دوستان اصلاح طلب و سازندگی، یکم سکوت لطفا!
بدبخت کردن 80میلیون ایرانی چطور؟
با سلام
اقای هرندی مردم ایران خواهان پایان تنش با امریکا هستند. جام زهر فقر و بیکاری است که شماها برای رفع ان کاری نمی کنید اگر خوب بیاندیشی .
سرکار خانم الهیان به خاطر همین پیشنهاد های شماست که هزاران جوان در آرزوی زندگی بهتر پشت مرز های ایران صف کشیدهاند
تابناک این سانسورچی جدیدت خیلی تنبله
صبح ها خیلی دیر بیدار می شه و شبها هم خیلی زود جیم می زنه می ره
کامنت ها را نخونده سانسور می کنه یا یه طوری تیکه پاره می کنه که مفهوم عوض می شه
بندازش بیرون یه سانسورچی درست درمان بیار چون ایشون بد جور روی اعصابه
معمولا جام زهر را کسی می نوشد که اختیار دار و تصمیم گیرنده و فرمانده اصلی میباشد
و جناب حداد جهت اطلاعتان ، آیت الله هاشمی در دوره ریاست مجلس روسیه رفت و بهترین استقبال را داشت
و چنانچه این نامه اینقدر محرمانه نبوده که شما از آن اطلاع دارید!!!!؟؟؟
با پیک وزارت امور خارجه هم قابل ارسال بود و نیازی نبود تا قالیباف به وجهه و آبروی مجلس را ببرد .
و کار خلاف شرع و عرف و قانون و اخلاق عنابستانی بسیار بزرگ بوده و قابل دفاع نیست
هیچ کس چنین فکری نمی کند که در هر دوره باید جام زهر نوشاند .
چرا مغلطه می کنید؟؟؟؟
اما می گویند : در شرائط فعلی ممکن است خود رهبر به این نتیجه برسند که تصمیمی بگیرند که شرائط ایجاب می کند گر چه با آرمان ها نسازد .
مغلطه نکنید.
صادق خرازی: تحریم ها به هیچ وجه نعمت نیست.
از چه موقع متوجه این مساله شدید؟ آیا بزرگترها هم متوجه شده‌اند؟
قبلا باراک حسین اوباما بود الان شده جو حسین بایدن!
خوب چشمتون روشن... توو اینهمه آدم أرین طباطبایی باید میشد مشاور!!!!!!
نگران نباشید به زودی همه میشینن سر میز مذاکره
من حاصرم جامو با کمال میل با دختر حاکم امارات عوص کنم
اون بیاد ایران زندگی کنه من برم توی زندان در دوبی!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
احتمالا نزدیکای تیرانایی که اینطور حرف میزنی
مجلس انقلابی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
جوان و انقلابی
نماینده مجلسه دیگه همه چیز براش هست.دیروز کلی توی ماهشهر گشتم واسه یه شیشه روغن نبود.بخدا هرسری فقط یدونه گرفتم و هیچی انبار نکردم.یبار فقط دوتا گرفتم.اصلا حرفهای بعضی از مسولین اگر واقعی و از ته دلشونه قشنگ مشخصه تومردم نیستن
پاسخ ها
مزدک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
، ناشناس جان، دیروز تو ماهشهر روغن پیدا نکردید، امروز از آلمان پیام گذاشتی؟
من تعجب می کنم از این آقایانی که دست چپ و راستشان را در سیاست تشخیص نمی دهند اما همواره دوست دارند
با مصاحبه در تلویزیون و یا با روزنامه هاو.....خودشان را مطرح کنند
حاج خانم الهیان تو به داد هم وطن خودت برس دبی پیش کش
معاون سپاه قدس: به عراق یک فشنگ رایگان ندادیم ولی در سوریه هزینه کردیم:
جناب رستم قاسمي درست مي گويند پيشرفت پروژه ها در صنعت نفت در سالهاي91-92 خيلي خوب بود ولي نگفتند در اين سالها نفت بشكه اي تا 142دلار هم رفت ولي درآمد حاصل از اين همه فروش نفت كجا رفت؟؟؟؟
در پاسخ به آقای خرازی: "صادق خرازی: تحریم ها به هیچ وجه نعمت نیست" چه کسی تا به حال به استقبال تحریم رفت و یا می رود. قبلا هم گفتند اگر بتوانیم تحریمها را رفع کنیم یک دقیقه هم نباید درنگ کرد. تحریم به کشور تحمیل می شود نه کشور برای پیشرفت دنبال تحریم برود. اصلا حتی فراتر اقتصاد هر محدودیتی مثل تحریم باعث سخت شدن کار می شود. بحث سر برخورد تحریم است. دشمن با سلاح تحریم می خواهد هر شرایطی را بر ما تحمیل کند. ما می گوییم ما بین بد و بدتر، ناجارا بد را انتخاب می کنیم. تلاش می کنیم از همین تهدید برای خودمان فرصت درست کنیم و تحریم را کم اثر یا اگر بشود بی اثر کنیم. عده ای هم به هر دلیل، با انگیزه های مختلف و با عباراتی مثل وضع مردم و امثال آن می خواهند همه زحمات را بی اثر کنند و دو دستی کشور را تحویل دشمن بدهند تا تحریم نشویم. ما با این نظر به شدت مخالفیم.
سرکار علیه زهره الهیان . اگر شما به هر نحوی در خانه خود دخترت را تادیب کنی و همسایه فضول یا انسان دوست شما (از روی همان احساس زنانگی شخض شخیص شما ) جلو در شما بایستد و با بلندگو فریاد بزند که پاشو بیا خانه ما و همه چیز را برات میهیا میکنم . شما در جواب این همسایه چه عکس العملی از خودتان نشان میدهید؟ بدان و آگاه باش که همان بد وبیراهی که شما به همسایه خود نثار میکنید را پدر دختر حاکم دبی نثار شما و کشور شما میکند . الیته شما بی تقصیرید زیرا از روزی که امر به شما مشتبه شد که نماینده های انقلابی هستید از ان روز به اینطرف همه رفتار و گفتارتان را عین انقلابیگری می پندارید . و در قاموس شما انقلابیگری یعنی هر حرفی برای مطرح شدن و دیده شدن از دهانتان بیرون بیاید هم صواب است هم ثواب . با همان هدفی که شما برای دختر حاکم دبی توصیه کردید بنده هم حق دارم که مثل شما رفتار کنم و بهتان نهیب بزنم که اگر بلد نیستی حرف بزنی بلد هم نیستی حرف نزنی ؟ حال متوجه شدی که مثل خودت رفتار کردن چقدر اذیتت کرد و بد وبیراه را نثار من کردید ؟
خانم الهیان حرفی را بزن که خودت هم باور داشته باشی همش برای دیده شدن است.
۸۰ نا در انتظار بود یک ساعت پیش. ۴۴ منتشر، ۲۲ غیر قابل ، بقیه چی شد
۸۰ نا در انتظار بود یک ساعت پیش. ۴۴ منتشر، ۲۲ غیر قابل ، بقیه چی شد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار