بازدید 19714

آخرین آمار کرونا تا سی ام بهمن ۹۹/ کرونا در سالگرد یک سالگی در ایران، ۸۰ قربانی دیگر گرفت / شهرهای قرمز افزایش یافتند

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۰۶۶ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۶۷۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 18 February 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۵۵۰ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۵۷۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۱۴۲ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۹ هزار و ۲۶۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۶۱۲ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۶۷۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۰ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۵۲۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، تعداد شهرستان‌های قرمز در کشور به ۱۱ شهرستان رسیده است؛ شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۸ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
عوامل شعار علیه رئیس جمهور دستگیر شدند
علی برکت الله
در اهواز آمدن مغازه کفش فروشی را بستن ولی به فست فودی به بهانه بیرون بر بودن اجازه فعالیت دادند بیرون بر بودن یعنی چه؟ یا باید یک پیک غذا را برساند که یعنی ارتباط یا یکی از اعضای خانه بعداز ۱۵ دقیقه در مغازه تحویل بگیرد که اینهم ارتباط است آیا ارتباط یک کفش فروشی بیش از این است
چیزی که شرایط را سخت می‌کند تبعیض قائل شدن بین اصناف مختلف است
کرونا ناگهانی قطع نخواهد شد
حداقل تا اواسط تابستان ۱۴۰۰ پروتکل ها و محدودیت های بهداشتی باید رعایت شوند

مترو از عوامل اصلی انتشار کروناست
ستاد کرونا فقط رنگ بندی شهرها رو انجام میده.با ثمراتی که کرونا برای روحانی داشت جا داشت ایشان امروز برای کرونا جشن تولد بگیرد
همچین میگویید یک سالگی که انگار از طریق مبادی رسمی وبا گذرنامه در چنین روزی وارد ایران شده
همچین میگویید یک سالگی که انگار از طریق مبادی رسمی وبا گذرنامه در چنین روزی وارد ایران شده
تو بدبختی ها همواره در راس جدولیم، جدا چرا؟
واکسن بخرید.
الان که یک سال و دوماهگیشه توو ایران.
از ماشینهای درراه شما چه خبر از مسافران سواحل کیش وقشم چه خبر دنیا را با این مدیریت بالا انگشت به دهان گذاشتید
واکسن بخرید.
چرا واکسن نمیخرید
کاسبی از کرونا تمام شدنی نیست.
برجام دوستان ، حداقل در روزهای آینده نیاز به یک خبر مهم ساختگی برای موضع غرب در خصوص برجام و همچنین گم رنگ کردن اجرای احتمالی خروج ایران از پروتکل الحاقی دارند و بهانه ساختن در این بیکاری و فقر شدید عامه مردم سخت است ولی کرونا چه بهانه ای و فقط کاسبان سلامت مردم می دانند کرونا چیست و چه فوایدی دارد!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل