بازدید 14514

عامل شهادت سرگرد «حاجی‌مرادی» در ترکیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عامل پنجم و اصلی شهادت سرگرد «کوروش حاجی‌مرادی» رییس پلیس آگاهی شهرستان اسلام‌آبادغرب در شهر «دنیزلی» ترکیه توسط پلیس اینترپل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 16 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: شهید «حاجی‌مرادی» شامگاه یکشنبه پنجم خرداد سال گذشته که مصادف با شب قدر و شهادت حضرت علی(ع) بود حین گشت زنی در اسلام آبادغرب با اشرار مسلح درگیر و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه تحقیقات گسترده و همه جانبه‌ای برای شناسایی عاملان شهادت سرگرد حاجی مرادی آغاز و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در چند مرحله موفق به دستگیری چهار نفر از این افراد شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در حالی که تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی عامل اصلی شهادت رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب ادامه داشت، کارآگاهان با ردیابی‌های تخصصی متوجه شدند این شخص به صورت غیرقانونی از کشور خارج و در شهر «دنیزلی» ترکیه زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده است.

سردار جاویدان افزود: پس از حصول اطمینان از حضور عامل اصلی شهادت شهید حاجی مرادی در «دنیزلی»، هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل به عمل آمد و ماموران پلیس ترکیه پس از شناسایی مخفیگاه وی، در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی در پایان و با بیان اینکه مقدمات انتقال وی به کشور در حال انجام است، گفت: مجرمان و قاتلان از نگاه تیزبین پلیس در امان نبوده و دیر یا زود تسلیم قانون شده و به سزای عملشان می‌رسند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر