بازدید 5180

صالحی امیری: در مورد انتخابات فوتبال صحبت نمی‌کنم

صالحی‌امیری در خصوص رای دادگاه CAS در پرونده جودو تاکید کرد: جودو منتظر رای CAS است که اگر عادلانه رای صادر شود به نفع ما خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 16 February 2021

رضا صالحی امیری در پایان مراسم رو نمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پار المپیک بیان کرد: آنچه اهمیت دارد این است که تاریخ و تبار ایران را به نسل جدید معرفی کنیم. تمدن ایران محصولی از مجموعه و عوامل مختلف است. این سوال مطرح است که چه تصویری از ورزش را باید به نسل بعد نشان دهیم؟ نسبت به تاریخ ورزش ایران وظیفه اساسی و تاریخی داریم و باید تلخی و شیرینی‌ها که مردم در یک قرن داشتند به نسل بعد منتقل کرد در همین راستا موزه در سال ۹۷ افتتاح شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: ما نیازمند عبور از سطح قهرمانی به پهلوانی هستیم. تعداد مدال تختی را کسی به یاد ندارد، ولی مرام پهلوانی وی ماندگار شده است نسل جدید باید بداند نمی‌تواند فقط به سکو و مدال افتخار کند.

او در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: درباره فوتبال اظهار نظر نمی‌کنم، منتظر دریافت نتایج هستم.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد جلسه امروز ستاد عالی وررش گفت: به صورت دائمی و دو هفته یکبار جلسات ستاد عالی را داریم. در تلاشیم تا وفاق و همدلی در ورزش ایجاد شود که در قابل ستاد ایجاد شده است. تمام تصمیمات در ستاد عالی ورزش گرفته می‌شود. صالحی‌امیری در خصوص رای دادگاه CAS در پرونده جودو تاکید کرد: جودو منتظر رای CAS است که اگر عادلانه رای صادر شود به نفع ما خواهد بود.

او ادامه داد: همه کشتی گیران جهان از عباس جدیدی وحشت داشتند و سال‌ها کام ملت را شیرین کرد. من روز گذشته با موحد هم صحبت کردم و او ناراحت بود که چرا در این جمع نیست. امروز اتفاق دیگری هم شکل می گرد و عسگری محمدیان مدال هایش را به موزه اهدا می‌کند. ما تلاش می‌کنیم ماهانه از تندیس پنج قهرمان رونمایی می کنیم. همچنین از تالار مشاهیر فوتبال ایران رونمایی می کنیم.  حسین کلانی امروز به نمایندگی از جامعه فوتبال در این مراسم حضور دارد. ما تلاش می کنیم انسان های اخلاق مدار را معرفی کنیم تا الگوی نسل جوان ایران باشند.   

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار