بازدید 6296
۲

کرونای انگلیسی، ملبورن را ۵ روز قرنطینه کرد

به رغم قرنطینه ساکنان هتلی در ملبورن استراليا، ویروس جهش یافته انگلیسی به خارج سرایت کرد و به همین دلیل در ایالت ویکتوریا قرنطینه ۵ روزه اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 13 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: وضعیت سلامت در ایالت ویکتوریا در استرالیا مقامات را به قرنطینه ۵ روزه ملبورن وادار کرد. دلیل این تصمیم کشف یک کانون انتشار بیماری در هتلی در این شهر بود. رقابت‌های تنیس از این پس می‌بایست بدون تماشاچی برگزار شود. تمهیدات ویژه‌ای برای ورزشکاران و تیم‌های شان اعمال می‌شود.

گزارشگر این شبکه گفت: بازیکنان تنیس می‌بایست از این پس بدون برخورداری از تشویق طرفداران شان به مسابقات ادامه بدهند. در حالی که استرالیا در بحبوحه رقابت‌های تنیس اوپن قرار دارد، ایالت ویکتوریا برای ۵ روز آینده در قرنطینه به سر خواهد برد. از شنبه مسابقات بدون تماشاچی برگزار می‌شوند.

فرانس بیست و چهار، بخشی از سخنان یک شهروند را پخش کرد. این زن گفت: ما قبلا با خودرو برای تماشای مسابقات به اینجا آمده ایم.

یک زن دیگر گفت: من قطعا از قرنطینه وحشت کردم. من از ویروس نگران نیستم، اما قرنطینه مرا به وحشت می‌اندازد.
گزارشگر گفت: در سراسر ایالت ویکتوریا ۱۹ مورد ابتلا شناسایی شده است. اما این تعداد برای نگرانی مقامات که از گسترش شدید ویروس تغییر یافته انگلیسی می‌ترسند، کافی است.

فرانس بیست و چهار بخشی از سخنان دانیل اندروز نخست وزیر ویکتوریا را پخش کرد. وی گفت: ما باید باور کنیم که جز موارد شناسایی شده، مبتلایان دیگری هم وجود دارند و این که اوضاع کشورمان با سرعتی که هرگز مشاهده نشده، تغییر می‌کند.

گزارشگر افزود: برای جلوگیری از بر هم خوردن اوضاع، ۶ میلیون تن از سکنه می‌بایست در خانه‌های شان بمانند. هتلی که پذیرای مسافران خارجی است، کانون شیوع این ویروس بوده است. قرنطینه ساکنان هتل مانع گسترش بیماری نشد. ملبورن سال گذشته تا پایان ماه اکتبر به مدت بیش از ۲۰۰ روز در قرنطینه بود. این تمهیدات سختگیرانه به مهار همه گيری منجر شد. در مجموع در استرالیا با ۲۵ میلیون نفر جمعیت، ۹۰۰ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پس چرا قبلا نمی گفتید کرونای چینی؟؟؟؟ از سفیر چین در تهران می ترسیدید؟
اون کرونای چینیه یک ساله که کرونای چینی اسم نداشته دوماهه شد کرونای انگلیسی!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار