بازدید 5571

اعزام تیم‌های هلال‌احمر نیشابور برای نجات ۶ کوهنورد

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور از اعزام چهارتیم از نجات گران امداد و نجات کوهستان برای نجات ۶ کوهنورد در ارتفاعات حدفاصل سوقند و بوژان و ارتفاعات شیخ ابوالحسن این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰ 13 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اسماعیل شاه بیگی اظهار کرد: عصر امروز با تماس یکی از کوهنوردان، ۲ تیم از نجات گران امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر نیشابور با هماهنگی جمعیت هلال‌احمر استان به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور بابیان این‌که چهار کوهنورد در ارتفاعات حدفاصل سوقند و بوژان مسیر برگشت را گم‌کرده بودند، یادآور شد: کوهنوردان گرفتار توسط نجات گران امداد جمعیت هلال‌احمر نجات‌یافته و در مسیر برگشت به نیشابور هستند.

وی افزود: خوشبختانه حال عمومی هر چهار کوهنورد خوب است و دو ساعت دیگر به نیشابور می‌رسند.

شاه بیگی همچنین با اشاره به اعلام دومین حادثه کوهستان در ارتفاعات شیخ ابوالحسن ابراز کرد: دو کوهنورد که در ارتفاعات شیخ ابوالحسن به علت تاریکی هوا مسیر برگشت را گم‌کرده بودند برای درخواست کمک موفق به تماس با هلال‌احمر شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور با اشاره به اعزام ۲ تیم از نجات گران امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به محل بیان کرد: در حال حاضر نجات گران محل را پیدا کردند، اما دسترسی به دو کوهنورد هنوز محقق نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار