بازدید 6208

مربی سابق تیم‌ملی: کفاشیان چرا دست از سر فوتبال برنمی‌دارد؟

کد خبر: ۱۰۳۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 12 February 2021

زمزمه تماس و فعالیت های انتخاباتی علی کفاشیان باعث انتقادها و حساسیت هایی در فوتبال ایران شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پیشکسوت فوتبال با اشاره به فعالیت‌های اخیر علی کفاشیان در ارتباط گیری با اعضای مجمع و حمایت از یک کاندیدای خاص اظهار داشت: آقایان می‌دانند که با وجود 32 رای در استان‌ها وقتی آنجا را داشته باشند شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات دارند، اما برای من سوال است که چرا کفاشیان وارد این مسئله شد؟ کفاشیان در سال‌هایی که در فوتبال ایران بوده چه گلی به سر فوتبال‌ زده و چه کاری کرده است؟ به اعتقاد من علی کفاشیان هیچ کاری برای فوتبال نکرده و حالا دنبال رای جمع کردن برای یک نفر دیگر است. این آقایان جز اینکه به فیفا و AFC هدیه ببرند و بخواهند خودشان را مطرح کنند چه کاری کردند؟

ابراهیمی ادامه داد: کفاشیان حالا و آمده می‌گوید فدراسیون مثل باتلاق شده؛ شما این فدراسیون را به باتلاق تبدیل کردید. راهی که آقایان در فوتبال می‌رفتند به گورستان بود نه ترکستان و نتیجه آن را هم الان می‌بینیم. برایم قابل هضم نیست، کفاشیان چه قولی گرفته که اینطور برای یک نفر دیگر تلاش می‌کند؟ آقای کفاشیان! شما اشتباهی به فوتبال آمدی و الان هم نباید در فوتبال باشی. آقای خنده! شما به همان دوومیدانی برگرد که تخصصش را داری نه فوتبال. اجاز بدهید که رای‌گیری به شکل حرفه‌ای و طبیعی خود پیش برود.

ابراهیمی گفت: فوتبال ما مثل یک بیمار کرونایی که حالش وخیم است در آستانه مرگ قرار گرفته ولی باز این آقایان دست‌بردار نیستند. نمی‌دانم چه ازجان فوتبال می‌خواهند که رها نمی‌کنند.

وی ادامه داد: بهتر است رئیس فدراسیون فوتبالی باشد اما باید دبیرکل فدراسیون و معاونان همگی کاربلد و مسلط به قوانین بین‌المللی و زبان انگلیسی باشند تا بتوانند کارها را پیش ببرند. ضمن اینکه مهمترین ماموریت رئیس بعدی فدراسیون این است که مسائل و مشکلات مالی را حل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار