بازدید 14388

مینو محرز: ورودی بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده است

عضو کمیته علمی ستاد کروناگفت: هم اکنون ورودی بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده است و در اواخر بهمن و اسفند با موج پیشرفته تری از کرونا رو به رو خواهیم شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 11 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد کرونا اظهار کرد: در حال حاضر متاسفانه با شیوع مجدد بیماری کرونا و بیشتر شدن مراجعان به بیمارستان‌ها رو به رو شده ایم.

محرز افزود: در صورت شروع پیک چهارم بیماری کرونا تمام سنین را درگیر خواهد کرد. به طور حتم در اواخر بهمن و اسفند با موج پیشرفته تری از بیماری رو به رو خواهیم شد، که بیمارستان ها قاعدتا شرایط ناگواری پیدا خواهند کرد.

او گفت: در حال حاضر این ویروس مخوف کاری به سن و سال ندارد و همه را درگیر می‌کند. افرادی که واکسن کرونا را هم تزریق کردند نباید فراموش کنند که همچنان این ویروس می تواند خطرناک باشد. همه ما باید در تمام مواقع احتیاط را رعایت کنیم و بی گدار به آب نزنیم.

محرز بیان کرد: متاسفانه دیده شد که با فوت برخی از افراد مشهور مردم بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار هم تجمع کردند که بسیار خطرناک است و در حال حاضر معلوم نیست چند نفر در این تجمعات به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

او گفت: از مردم شریف ایران تقاضا می‌کنیم از هم اکنون برای عید نوروز برنامه ریزی نکنند، زیرا سال جدید هم مثل امسال با ویروس کرونا درگیر خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
خانم دست بردارید شماها میترسید وجرات نمیکنید به روحانیت که تشیع جناره برگزار میکنند وایام فاطمیه میگیرند تجمع میکنند 22بهمن میگیرند چیزی بگید لطفا سکوت کنید شهامت دارید جلوی این قشر قانون گریز واستید نه اینکه من با خانواده با خودروی شخصی سفر بروم کرونا منتق میکنم ولی این همه موتور سوار وپیاده وخودرو در22بهمن کرونا منتقل نمیشود ویا ساعت12شب من باخودرو ازمیدان ازادی بروم تهرانپارس کرونا منتقل میکنم ولی درساعات روز بااین حجم ترافیک وانباشت مردم ومسافر کروتا نیست؟ این محدویت 9شب تا 3بامداد برای کرونا نیست برای امنیت کشور هست تا مردم معترض به گرانی وتورم تجمع نکنند
این ویروس کرونا هم هوشمنده و در اجتماعات اصول گرایان و دعوت صدا و سیما شیوع نداره و فقط از طریق سفر مردم و دورهمی شب یلداست که گسترش پیدا میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
شما هرجا دلت میخواد تشریف ببر. راه باز جاده دراز
22 بهمن تموم شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مثل پارسال، دو هفته بعد آثارش رو میشه
همه می دانستیم که همه گیری کزونا تا ۲۲ بهمن کاهش و بعد ۲۲ بهمن شروع به افزایش می کند و به خصوص به ایام عید که می رسد غوغا می کند
خدا به خیر کند روز ۱۳ فروردین را
ویروس کرونا بسیار مذهبی وحامی اسلامگرایان هست درتجمع حوزویان وتشیع جنازه علماها 22بهمن ایام فاطمیه س این جماعت با وردی که میخوانند کرونا غیب میشود ودرخودروی شخصی دونفره برای رفتن به شمال وشعرستانهای دیگر و ساعت 9شب به بعد وارد ماشین میشود میگوید دربست ازادی بشرط کرونا
والا منتظر همچین خبری بودیم، فقط منتظر بودیم 22 بهمن و اجتماعات و مراسم مرتبط با آن تموم بشه تا آمار بره بالاتر. البته تقویم را نگاه نکردم ببینم آیا مناسبت خاصی در پیش رو داریم که باب میل اصولگرایان و اجتماعات مرتبط با آن باشه یا خیر. اگر نباشه که آمار تا اواسط فروردین افزایشی و بعد دوباره کاهشی میشه.
شگفت آوره. دقیقا مثل پارسال بعد از ۲۲ بهمن افزایش پیدا کرده است. عجیب نیست؟ !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
پارسال که کرونا نیومده بودشایعه بود
خوب خودتو مطرح کردی برو دیگه
الان میفته گردن مسافرین بیچاره، یکساله مردمو حبس کردید فقط عده ای خاص میتونن هر وقت اراده کنند تجمع و مراسم برگزار کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل