بازدید 7731

فریادشیران: باند تاج در انتخابات فوتبال نسخه می‌نویسد

کد خبر: ۱۰۳۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 03 February 2021

بازیکن و مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که در کلامش ورای دوستی ها و مناسبات فردی اش ، منافع ملی فوتبال را در نظر گرفته و به اظهار نظر می پردازد ، تغییر رییس هیات فوتبال کیش را در این مقطه شائبه برانگیز خواند و گفت : ۶ ماه پیش و در گفت و گویی که با یکی از نشریات این منطقه داشتم اعلام کردم که اگر از عملکرد آقای امیر عرب در هیات فوتبال کیش راضی نیستند ، مدیر منطقه آزاد می تواند درخواست تغییر او را مطرح کند .

به گزارش تابناک ورزشی، فریادشیران افزود: گویا مدیر عامل منطقه آزاد کیش در این زمینه دو ماه پیش به فدراسیون فوتبال نامه می نویسد و خواستار تغییر رییس هیات می شود . سئوال من این است چطور آن موقع فدراسیون دست به اقدامی نمی زند و درست در فاصله ۲۵ روز به انتخابات فدراسیون فوتبال و در شرایطی که مدیر عامل منطقه آزاد کیش برای آقای محمود پازوکی حکم سرپرستی می زند ، آقای بهاروند برای وی حکم ریاست ۴ ساله می زند ؟

فریادشیران: باند تاج در انتخابات فوتبال نسخه می‌نویسد
فریادشیران افزود : من چند ماه پیش نیز در زمینه نارضایتی از مدیریت امیر عرب در هیات فوتبال کیش با آقای بهاروند سرپرست فدراسیون صحبت کردم ، اما جای سئوال است که در آن موقع اقدامی نمی شود و درست می گذارند در آستانه انتخابات تا شائبه مهندسی آن برای همگان ثابت شود . آن هم در شرایطی که طی چند سال گذشته همه خواهان برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران بوده و هستند ، اما فدراسیون زیر بار نمی رود چون آقای شیرازی رییس هیات از خودشان است و نمی خواستند با تن دادن به انتخابات یک مهره قابل اعتماد خویش را از دست بدهند .
وی اضافه کرد : حتی شنیده ام که در این زمینه آقایان بهاروند و تاج به مدیر عامل منطقه آزاد کیش زنگ زده اند تا حکم محمود پازوکی صادر شود . بی شک جامعه فوتبال خب در جریان چنین فعل و انفعالاتی در زمینه چینش مهره ها و مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال هست و جای سئوال است که چرا نهادهای نظارتی اجازه می دهند تا مهدی تاج و باندش در فدراسیون برای انتخابات دهم اسفندماه مانور داده و اقدام به چنینش نیروها کنند .؟! می خواهم بپرسم اگر اسم این کار مهندسی انتخابات نیست ، پس چه اسم دیگری را می توان روی آن گذاشت ؟
فریادشیران تصریح نمود : بدیهی با این رویه ای که مورد توجه قرار گرفته و سکوت سئوال برانگیز نهادهای نظارتی ، یک بار دیگر با مصالح ملی فوتبال ایران بازی خواهد شد و اجازه نخواهند داد تا فوتبال ایران از دانش مدیریتی و توان افراد دلسوز خود در این رشته بهره مند شود .
وی در عین حال گفت : آقای پازوکی از دوستان من است و فردی فوتبالی است که برایش آرزوی موفقیت دارم ، اما وقتی یک نفر قبلا آزمایش خود را پس داده و رضایت همگانی را کسب نکرده ، گذاشتن دوباره اش در راس هیات فوتبال کیش چه معنایی می تواند داشته باشد . آقایان اگر صادق هستند خب اجازه می دادند تا انتخابات برگزار شده و رییس بعدی برای هیات های فوتبال و از جمله منطقه آزاد کیش تصمیم بگیرد . بی شک یک رای در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز بسیار تاثیر گذار است و آدم که این مسایل را می بیند به این نتیجه مشخص می رسد ؛باندهایی که اجازه نداده اند در طول سالهای گذشته آب خوش از گلوی فوتبال ایران پایین برود ، این بار نیز سخت در تلاشند تا اجازه ندهند مجمع فدراسیون انتخاب درستی از میان گزینه های حداقلی موجود داشته باشد . چرا که به زعم من کاندیدای اصلح و جامع الشرایط در انتخابات پیش روی حاضر نیست .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها