بازدید 24814
۵

اگر «انصاریان» به مقاومت خود ادامه دهد، خوب می‌شود

بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: به نظر من اگر علی انصاریان در دو، سه روز آینده مقاومت کند، خوب می شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳ 03 February 2021

به گزارش ایرنا، از صبح روز سه شنبه تعداد زیادی از دوستان و هواداران «علی انصاریان مقابل بیمارستان فرهیختگان حضور یافته و پیگیر وضعیت وی هستند.

در ادامه حضور دوستان او در بیمارستان، «سید جواد هاشمی» بازیگر سینما و تلویزیون دقایقی پیش به محل بستری شدن انصاریان رفت و پس از عیادت از پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گویی اظهار داشت: سطح اکسیژن خون انصاریان در حال حاضر ۵۵ است و نسبت به صبح که اکسیژنش ۳۰ بود، شرایط بهتری دارد. ضربان قلب او نیز بر روی ۱۸۰ بود که الان به ۱۳۰ رسیده است.

وی افزود: انصاریان در حال مقاوت کردن است و ما نیز باید برای او انرژی بفرستیم و کمکش کنیم. به نظر من اگر او تا دو، سه روز آینده مقاومت کند، خوب می شود. هیچ چیزی مهم تر از مقاومت نیست حتی دارو و درمان.

هاشمی در خصوص شایعات پیرامون وضعیت انصاریان، گفت: از همه می خواهم که شایعه پراکنی نکنند. علی هنوز نفس می کشد. نباید با اخبار دروغ، مادر او را ناراحت کنند. به نظر من این بدترین نوع برخورد مجازی است که همه از آن ناله می کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: کرونا بیماری ناشناخته ای نه تنها در ایران بلکه در جهان است. من بالا سر او بودم و با دکتر سید محمدرضا هاشمیان نیز در این خصوص صحبت کردم . او به این موضوع اشاره دارد که انصاریان باید مقاومت کند. دکتر هاشمیان هم اکنون در کنار انصاریان است و ۶۰ ساعتی می شود که نخوابیده است.

انصاریان حدود ۱۲ روز پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری شده بود و درمان او تا به امروز ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۵
شما تو دبی خونه خریدی؟
دبی متری چند ؟؟؟؟؟
ازکرامات شیخ مااین بود که شیره را خورد وشیرین است
خوبه دیگه ی دکتر متخصص شبانه روز بالای سر مریض هست اونهم تو ای سی یو ایا برای بیماران دیگر هم از اینکارا انجام میدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما بهتره همون تبلیغ برای سرمایه دارای اماراتی رو بکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار