بازدید 5021

افزایش آلودگی هوای شهرهای پرجمعیت تا پنجشنبه

مدیر کل بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت:تا روز پنج شنبه(۱۶ بهمن ماه) جوی آرام را در غالب مناطق کشور حاکم خواهد بود و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 02 February 2021

صادق ضیائیان در گفت وگو با ایسنا افزود: بعد از ظهر پنج شنبه (۱۶ بهمن‌ماه) سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و بارش در غرب و برخی نقاط شمال غرب شروع می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: جمعه (۱۷ بهمن‌ماه) بارش در غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی نقاط شمال غرب ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: شنبه (۱۸ بهمن‌ماه) بارش در جنوب غرب و غرب تشدید می‌شود و گستره بارش به دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور کشیده می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۵ بهمن ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۱۵ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پنج شنبه (۱۶ بهمن ماه) صاف همراه با غبار محلی اوایل شب افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دما به ۱۶ و ۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل