بازدید 5378
۲

سینماهای هند با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعال شدند

سینماهای هندبا سیر نزولی موارد ابتلا به کرونا در هند، سینماهای این کشور از این پس با ظرفیت کامل میزبان مخاطبان خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 01 February 2021

 

به گزارش  تابناک به نقل از هالیوود ریپورتر، سینماهای هند که از اکتبر سال ۲۰۲۰ اجازه فعالیت تنها با ۵۰ درصد ظرفیت را داشتند، از امروز دوشنبه (اول فوریه) قادر خواهند بود طبق روال معمول با ظرفیت کامل صندلی ها میزبان اکران های سینمایی باشند.

با این وجود رعایت پروتکل های بهداشتی برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا چون استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، رزرو بلیت و استفاده از ضدعفونی کننده دست برای مخاطبان و کارکنان سالن های سینما و تئاتر اجباری است.

دوات هند همچنین دستورالعمل های مفصلی را برای تهویه سالن های نمایش فیلم و تئاتر، حفظ دمای مطلوب و بازه مناسب رطوبت سالن ها تهیه کرده است، هر چند برخی مناطق در کشور هند که پیش از این آلوده به ویروس کرونا بودند هنوز اصرار به تعطیل مانده سینماها دارند.

کاهش محدویت های مربوط به سالن های سینما در هند نتیجه بهبود شرایط کرونایی در این کشور است و میزان موارد ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در هند نسبت به دوران اوج آن در سپتامبر ۲۰۲۰ با کاهش ۸۸ درصدی همراه شده و میزان تلفات هفتگی کرونا برای نخستین بار از می سال گذشته به زیر هزار نفر رسیده است.

با بهبود تدریجی شرایط سینماها در هند، برخی از آثار سینمایی که مدتی است در انتظار اکران هستند به زودی در سینماهای هند به روی پرده خواهند رفت. فیلم اکشن و جنایی «Radhe» با بازی «سلمان خان» ستاره بالیوودی و فیلم «Karnan» با نقش آفرینی «دنوش» نیز با استقبال از خبر بازگشایی سینماها با ۱۰۰ درصد ظرفیت در حال آماده سازی مقدمات اکران هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چندروزه دیگه آمار ابتلاء به کووید را هم از هند لطفا" اعلام کنید.
وقتی با تمام توان دارن واکسینه میکنن مردمش رو از اونور کلی واکسن معتبر هم در حال تولید دارن باید هم باز کنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر