بازدید 33365
۶
جمعه لیست نهایی به فیفا می‌رود

پیامک رد صلاحیت به موبایل ۱۰ کاندیدا در آخرین پیچ ماراتن انتخابات

نام افرادی که از فیلتر کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال عبور نکردند، هنوز رسما منتشر نشده است تا بازار گمانه زنی و انتشار شنیده‌ها داغ شود، اما شایعه شد همه این ۱۰ نفر نامزد کرسی هیات رییسه اند!
کد خبر: ۱۰۳۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ 31 January 2021

انتخابات فدراسیون فوتبال یک مرحله دیگر به خط پایان نزدیک‌تر شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ امروز نتیجه کلی تایید صلاحیت چهره‌های ثبت نام شده برای کاندیداتوری در پست‌های مختلف در رسانه‌ها اعلام شد، اما نام افرادی که از فیلتر کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال عبور نکردند، هنوز رسما منتشر نشده است تا بازار گمانه زنی و انتشار شنیده‌ها داغ شود.

اعلام این خبر که ۱۰ کاندیدای کسب کرسی‌های فوتبال، به دلایل مختلف شرایط احراز صلاحیت را نداشته اند، ابتدا همه ذهن‌ها را به این سمت سوق داد که کدام یک از نامزد‌های ریاست بین این افراد قرار دارند، اما ساعتی بعد خبری منتشر شد که همه این افراد، از میان رقبای کسب جایگاه هیات رئیسه بودند.

 

هر پنج کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت گرفتند / آخرین پیچ ماراتن انتخابات

این شایعات بر خلاف رایزنی‌های چند روز اخیر بود که حکایت از بازماندن حداقل دو گزینه در مرحله بررسی اسناد و شایستگی نفرات در بخش ریاست فدراسیون داشت.

حیدر بهاروند، شهاب الدین عزیزی خادم، علی کریمی، کیومرث هاشمی و مصطفی آجرلو پنج کاندایدای ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال هستند و کنار رفتن هر یک از آن‌ها می‌تواند خبر‌ها را حساس‌تر کند. ظاهرا کمیته انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرده ۱۰ نفر را که برای انتخابات ثبت نام کردند، به دلیل نقص مدارک رد صلاحیت کرده اند. همچنین برخی خبر‌ها حکایت از حذف ۱۶ نفر دارد.

خبرنگار تابناک باخبر شده که پیامک رد صلاحیت به این افراد ارسال شده و آن‌ها تا سه شنبه فرصت دارند، به این ردصلاحیت اعتراض کرده و مستندات خود را تحویل دهند تا در کمیته استیناف انتخابات فوتبال تصمیم گیری شود.

گفته می‌شود صورتجلسه نهایی تایید باقی ثبت نام کنندگان امضا شده و نهایتا جمعه لیست نهایی کاندیدا‌های انتخابات دهم اسفند آماده انتشار خواهد بود و یک نسخه از آن نیز برای فیفا ارسال خواهد شد.

آنطور که در راهرو‌های فدراسیون به گوش می‌رسد، همه این افراد کاندایدا‌های ثبت نام کرده برای کرسی‌های هیات رییسه بوده اند که گفته می‌شود ۲ نفر از آن‌ها سابقه مدیریتی نداشته و سایرین هم موفق به ارائه فرم تاییدیه نشدند.

کاندیدا‌های ریاست همه فرم‌های شان را کامل تحویل داده و به نظر می‌رسد که نقص مدارکی نداشته اند؛ اما برخی حائز برخی شرایط رسمی نیستند. بیانیه فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که افراد رد صلاحیت شده صرفا به دلیل نداشتن فرم تاییدیه و سابقه مدیریتی نتوانسته اند کاندیدا شوند و هنوز پاسخ نهاد‌های نظارتی درباره افراد اعلام نشده است.

هر کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون، نیاز به تعدادی فرم تاییدیه از سوی اعضای مجمع دارد. اگر کاندیدا نتواند به حداقل تعداد فرم تاییدیه اعضای مجمع برسد، صلاحیت او تایید نشده و قادر به حضور در انتخابات نیست. به هر کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون برای حضور در جمع کاندیدا‌های نهایی به حداقل ۵ فرم تاییدیه از سوی اعضای مجمع نیاز دارد.

آنچه مشخص است، اینکه هنوز نهاد‌های نظارتی علنی وارد موضوع رد و تایید صلاحیت‌ها نشده اند و اگر هم محدودیت‌هایی برای برخی گزینه‌ها باشد، احتمالا تا حالا به فدراسیون فوتبال تفهیم و ابلاغ شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
فقط علی کریمی
بنده خدا علی کریمی به هیچ عنوان بهش را نمیدن الانم الکی واسه گرم کردن انتخابات تایید شده
فقط علی کریمی استحقاق ریاست فدراسیون فوتبال را دارد، چون خبر از چمن زمین فوتبال دارد و وجب به وجب آنرا میشناسد
موبایل نه موبابل
پاسخ ها
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
تابناک: سپاس از دقت و توجه شما
علی کریمی نمیشود نه یقه اخوندی میپوشد نه ریش دارد تازه اول صف نماز جمعه هم نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار