بازدید 8537

رزمایش تفنگداران دریایی آمریکا و نیرو‌های امارات

تفنگداران دریایی آمریکا و نیرو‌های امارات یک رزمایش یک هفته‌ای را به هدف حفظ آمادگی رزمی، انتقال تجربیات و نحوه مراقبت از مراکز حساس برگزار کردند.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 27 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نظامیان آمریکا و امارات متحده عربی یک رزمایش مشترک هفت روزه را با هدف حفظ آمادگی نظامی، انتقال تجربیات و دفاع از مراکز مهم برگزار کردند.

خبرگزاری اماراتی «وام» چهارشنبه در این خصوص گزارش داد که در این رزمایش تفنگداران نیروی دریایی آمریکا و گارد ویژه و یگان‌های نیروی زمینی امارات دراین رزمایش که در «الحمرا» برگزار شد، شرکت کردند. اهداف برگزاری این رزمایش تقویت ظرفیت‌های رزمی، آمادگی برای پشتیبانی از عملیات نظامی، محافظت از اهداف حیاتی، هماهنگی پشتیبانی هوایی و انجام تمرینات تخلیه نیرو در مناطق مسکونی با استفاده از بالگرد اعلام شد.

خبرگزاری آمریکایی «یونایتدپرس اینترنشنال» نیز در گزارشی از این رزمایش نوشت، این رزمایش مشترک یک هفته‌ای با مشارکت نیرو‌های آمریکا و امارات با شلیک گلوله‌های واقعی برگزار شد. ژنرال «فارل سولیوان» از نظامیان ارشد آمریکا در این زمینه گفت که این فرصت آموزش بین نیرو‌های گارد امارات و نیرو‌های ایالات متحده و تعهد به تعاملات دو جانبه را تقویت و تلاش‌های مستمر هر دو کشور برای افزایش قابلیت همکاری و واکنش نشان دادن به بحران را نشان می‌دهد.

به نوشته این منبع خبری، این رزمایش سومین تمرین نظامی مشترک بین آمریکا و امارات در ۶ ماه گذشته بود.

امارات روابط گرم نظامی با آمریکا دارد و هرساله میزبان نظامیان این کشور برای برگزاری رزمایش است. چندی قبل نیز رزمایش مشترک کشور‌های حاشیه خلیج فارس تحت عنوان «امنیت خلیج [فارس]۲» با هدف مقابله با حوادث اضطراری در امارات برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل