بازدید 5561
امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه ارتباطات و مرکز تحقیقات سایپا؛

تولید اولین خودروی هوشمندِ کشور در سایپا با مشارکت پژوهشگاه وزارت ارتباطات

تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، امضاء شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 27 January 2021

تولید اولین خودروی هوشمندِ کشور در سایپا با مشارکت پژوهشگاه وزارت ارتباطات

به گزارش تابناک به نقل از سايپانيوز، در راستاي ابلاغ سياست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده مناسب تر از توانمندی‌های داخلي، پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و مرکز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا تفاهم نامه‌اي امضاء كردند كه در پي آن قرار است دو مجموعه ياد شده در توليد اولين خودروي هوشمند در كشور؛ طراحي و توليد حسگرها و رادار در چارچوب سيستم دستيار راننده خودرو و خودروران؛ توسعه قابليت هاي خودروهاي متصل و ارايه بسترهاي رايانش ابري؛ طراحي و توليد نمونه قطعات با فناوري پيشرفته الكترونيكي مورد نياز در خودرو و درنهايت بهره برداري از آزمايشگاه طرفين به منظور تكميل فرآيند توسعه محصول همکاری داشته باشند.

گفتني است، مرکز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا مجموعه اي تحقيقاتي-صنعتي و يكي از بزرگترين مراكز تحقيق و توسعه خودروسازي كشور است. اين مجموعه توانمندي كافي و مناسب در حوزه طراحي، توسعه و تكوين خودرو دارد. پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز مجموعه اي راهبردي و با زيرساخت هاي پيشرفته است كه در راستاي خودكفايي توسعه دانش فني ارتباطي و اطلاعاتي فعاليت مي كند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر