بازدید 4764
رئیس پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد:

تحقیق و توسعه با جدیت در گروه خودروسازی سایپا پیگیری می شود/ تمرکز بر تولید نخستین خودرو هوشمندِ کشور در گروه سایپا

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همکاری گروه خودروسازی سایپا، می‌توانیم در تولید خودروهای هوشمند و مورد نیاز کشور گام های بسیار خوبی برداریم و زمینه گسترش صادرات خودرو را فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 27 January 2021

تحقیق و توسعه با جدیت در گروه خودروسازی سایپا پیگیری می شود/ تمرکز بر تولید نخستین خودرو هوشمندِ کشور در گروه سایپا

به گزارش تابناک به نقل از سایپانیوز، وحید یزدانیان در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همكاري بين پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و مرکز تحقيقات و‌ نوآوری صنایع خودرو سايپا، تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در سال‌های اخیر در عرصه صنعت خودرو پیشرفت های خوبی داشته است و توانسته در حوزه فناوری اطلاعات و حرکت به سمت خودروهای جدید گام های خوبی بردارد؛ این روند توسعه ای را می توان به وضوح در مرکز تحقیقات این خودروساز دید.

وی ادامه داد: آنچه که در مرکز تحقیقات سایپا در حال اجراست بسیار ارزشمند است چرا که سایپا از این طریق توانسته در بخش های تکنولوژی و طراحی خودرو همگام با سایر خودروسازان جهانی پیش برود.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا با هدف مشتری‌مداری، ارتقاء کیفیت محصولات خود را مدنظر قرار داده و در این میان قرار است با پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات نیز همکاری‌های خوبی داشته باشد.

رئیس پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: کم و بیش مردم از صنعت خودرو و فرآیندی که در این حوزه طی می شود، آگاه هستند اما باید بگویم آنچه که ما از نزدیک در گروه خودروسازی سایپا که حاصل تلاش ها و مجاهدت های مدیران و مهندسان این شرکت است، دیدیم سبب افتخار هر ایرانی است.

وی با بیان اینکه صنعت خودرو پیشران صنایع کشور است، گفت: تحقیق و توسعه با جدیت در گروه خودروسازی سایپا پیگیری می شود و امضای تفاهم نامه همكاري بين پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات و مرکز تحقيقات سايپا در همین راستا است.

یزدانیان اظهار داشت: با استمرار وضعیت فعلی و نگاه به فرآیند توسعه ای به طور حتم صنعت خودرو به پیشرفت های قابل قبولی می رسد.

وی افزود: پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات یکی از مجموعه‌های قوی و منحصر به فرد در خاورمیانه است لذا امیدواریم همکاری های تعریف شده بین طرفین با سرعت عملیاتی شود تا شاهد تولید خودروهای هیبرید، خودران و خودروهای متصل در گروه سایپا باشیم.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات گفت: ضرورت دارد دو طرف امضاء کننده تفاهم نامه با یکدیگر همگام و همراه باشند تا جایگاه صنعت خودرو و فناوری اطلاعات در کشور افزایش پیدا کند و از سویی بتوان در بازارهای خارجی نقش آفرین بود.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که می تواند باعث حضور قدرتمند صنعت خودرو در بازارهای جهانی شود بهره گیری از ارتباط و فناوری اطلاعات و نسل های جدید است، امیدوارم با برنامه های تعریف شده، دریچه جدیدی از همکاری ها آغاز شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان