بازدید 17449
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۶ بهمن ۹۹/ فوت ۹۸ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۶۳۰۹ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۰۵۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 25 January 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۳۷۹ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۶۸۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۲۸۶ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۹۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۷ هزار و ۴۸۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۷۰ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۰۵۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۸ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۱۸۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۹ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
خانم لاری یه دو هفته دیگه آمار رو زیر 100 نگه دار ما مراسم رو برگزار کنیم بعدش هرکاری خواستی بکن
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
عروسی دارید انشاالله؟
یاد علی رفتیم برای موج چهارم ...
شیطونا دلتون نمیاد بالای 100 اعلاک کنید!
خدا کنه واقعیت خودش رو به اعداد اعلامی نزدیک کنه
چرا واکسیناسیون شروع نمیشه؟ همه دنیا شروع کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
واکسن کووید19 با برند استرازنکا ساخت کارخانه مشترک انگلیس -سوئد در راه است.
خدا خودش به خیر بگذارند
تابناک چرا از کرونایاب هیچ گزارشی نمی نویسی؟ بالاخره بد نیست گاهی با مردم باشی
بنظر می رسد نوسان تعداد درگذشتکان حول 70-80 نفر٬ نشان از آن دارد که با تمهیدات موجود بهتر از این نمی توان نتیجه گرفت. بنابر این دو راه پیش روست:
- در صورت انتخاب شیوه دندان اره ای در اعمال محدودیت ها ٬ وقت آن است که قدری محدودیت ها کاسته شده و به مردم و کسبه اجازه خرید نسبتا آزاد اا هنوز محتاطانه ضمن توجیه این تاکتیک دندادن اره ای داد. قبلا زمان تقریب پایان این دوره هم پایان هفته اول اسفند اعلان شود و بعداز آن مجددا محدودیت ها اعاده شده تا تعداد قربانیان به سمت دو رقمی هدف گذاری شود

- در صورت اتخاذ شیوه مستمر سرکوب شیوع تا مرز صفر ٬ واجب است که به سرعت محدودیتها بسیار تشدید شوند. تمام رفت و آمدهای عمومی از مرزهای شهرها اعم از زرد و نارنجی و آبی متوقف شوند . عمده فعالیت های اداری غیر ضرور متوقف شوند. همه کسب و کار ها بجز موارد ضروری متوقف شوند. وبریا آمادگی مردم اتخاذ این تاکتیک توجیه شده بشارت صفر شدن قربانی ها ظرف کمتر از یک ماه داده شود. و قطعا سامانه سردار سلیمانی فعالیت خود را بویژه در روستا ها و نقاط دور افتاده مضاعف کند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل