بازدید 10347

دستگیری قاتل در کمتر از ۱۵ دقیقه در پیشوا

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری متهم ۱۷ ساله‌ای که به دلیل اختلافات قبلی یک نفر نوجوان را به قتل رسانده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰ 25 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فرامرزی فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از شهرک‌های این شهرستان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲ طاق سپهر برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مأموران کلانتری بلافاصله در محل حاضر و با پیکر خون‌آلود و بی‌جان جوانی که از ناحیه کمر دچار جراحت و پدر وی که با دیدن بدن خون‌آلود پسرش دچار سکته کرده می‌شوند که فوراً به بیمارستان اعزام، اما متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده و وخامت حال پدر هر دو فوت می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا تصریح کرد: مأموران فوراً اقدام به شناسایی و دستگیری قاتل در حالی که قصد درگیری مجدد را سطح شهرستان داشته در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌کنند که این سرعت عمل مأموران در دستگیری قاتل توسط اهالی مورد تقدیر قرار گرفت.

سرهنگ فرامرزی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود را اختلافات قبلی با متهم عنوان کرد، افزود: وی برای ادامه تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر