بازدید 14665
۴

حضرتی: خریدار تابلو آغداشلو را به مردم معرفی کنید

قائم مقام حزب اعتماد ملی در نامه‌ای به دادستان کل کشور، از او خواست تا به حواشی حراج تهران رسیدگی کند.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ 24 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، الیاس حضرتی در نامه‌ای به محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور از او خواست تا به حواشی پیش آمده درباره حراج تهران و ادعای ارتباط دادن برخی از فروش‌ها با فرزندانش رسیدگی کند.

حضرتی با بیان اینکه اشاعه دهندگان خبر دروغ خرید یکی از آثار گرانقیمت هنری در این حراج توسط فرزند او درصدد تشویش اذهان عمومی و تخریب شخصیت او و خانواده‌اش بوده‌اند، خواستار آن شد که دادستانی کل کشور از باب تظلم خواهی به ماجرا وارد شده و از طریق اعلان عمومی خریدار یا خریداران این اثر هنری را به ملت شریف ایران معرفی کند.

پیش‌تر برخی افراد مدعی شده بودند که یکی از فرزندان این نماینده سابق مجلس تابلو آیدین آغداشلو را به قیمت ۱۲ میلیارد تومان خریده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
بطور کلی اگر راجع به متولیان و گردانندگان حراج تهران یک رسیدگی بشه بدک نیست. اسم های آشنای پشت پرده زیاد بین شون دیده میشه!!!!!!!
قطعا کسی که این تابلو را خریده برای نصب روی دبوار خانه خود درمسکن مهر نخریده.بروید در لواسان واماکن مشابه خریدار را پیدا میکنید انوقت اگر پیدا کردید نه تنها درباره تابلو سیوال کنید بلکه بپرسید که کل این ثروت ازکجا وچگونه جمع شده است
یاد سریال آقازاده افتادم
کسانی که ویلا و خودرو میلیاردی دارند پس چه به دیوار خود آویزان کنند؟ خشت از اول کج گذاشته شده است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر