بازدید 8268
سراجی بار دیگر حاشیه ساز شد

ماجرای درگیری مدیر احمدی‌نژادی سایپا با سرمربی

بهرحال افکارعمومی خواهان روشن شدن موضوع است و یقینا گذشت زمان خیلی از مسائل را شفاف خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 23 January 2021

مدیرعامل باشگاه سایپا خبر درگیری با سرمربی این تیم در محل تمرین را به استناد حذف خبر از روی سایت منتشرکننده تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، ابراهیم صادقی یکی از بااخلاق ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر بود و پس از ۱۸سال بازی و کاپیتانی بی حاشیه نارنجی پوشان، در دوران کوتاه مربیگری اش هم همان رویه را ادامه داده است.

مهرداد سراجی، مدیرعامل سایپا پیش از دیدار سایپا مقابل استقلال اظهار کرد: وضعیت سایپا خیلی خوب است. کادر فنی و بازیکنان خوب تمرین می‌کنند. یکی، دو مصدوم داریم که به زودی بهبود خواهند یافت. کادر فنی با تمام توان و دقت کار خود را انجام می‌دهد و برای این بازی هم برنامه ریزی لازم انجام شده است.

مدیرعامل سایپا در واکنش به انتشار خبری مبنی بر درگیری با ابراهیم صادقی و ممانعت از حضور او در محل تمرین گفت: حاشیه‌ها بخشی از فوتبال است و جذابیت فوتبال هم به همین مسائل است. سایتی که این خبر را منتشر کرده بود، آن را از روی خروجی سایتش حذف کرده و این اتفاق گویای این است که موضوع چه بود. مشخص است که طرح این موضوع از بنا کذب بوده است.

بهرحال افکارعمومی خواهان روشن شدن موضوع است و یقینا گذشت زمان خیلی از مسائل را شفاف خواهد کرد.

رسانه ها سابقه حذف خبرهای درستی که بر خلاف میل این چهره سیاسی منتشر شده بود را دارند و حالا برداشته شدن چنین خبری که نمی تواند از اساس دروغ بوده باشد، تردید تازه ای در رفتار این مدیر تازه وارد سایپا ایجاد کرده است.

سراجی در دولت محمود احمدی‌نژاد با وجود سن بسیار کم و حوزه غیرمرتبط ، به ریاست دفتر علی سعیدلو معاون رییس جمهور رسید و حواشی هم در این سمت داشت.

سراجی در پاسخ به این سوال که در صورت شکست سایپا برابر استقلال، آیا ابراهیم صادقی برکنار می شود؟ اظهار کرد: معلوم است که ابراهیم صادقی مربی بااخلاق، فنی و مورد تایید ماست. اینکه با یک بازی درباره یک مربی تصمیم بگیریم، غیرقابل قبول است. بود و نبود یک مربی آن هم مربی خوش اخلاق و پرکاری مثل صادقی، بسته به یک برد و باخت نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل