ارزش پالایشی یکم در ۴ بهمن ۱۳۹۹

امروز ۴ بهمن ماه ۹۹ واحد‌های صندوق‌ ای تی اف دوم موسوم به پالایش یکم ۱۰ درصد افزایش قیمت داشت
کد خبر: ۱۰۲۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 23 January 2021

به گزارش بورس تابناک، صندوق پالایشی یکم با نماد پالایش که طی هفته‌های اخیر به نصف قیمت روز پذیره نویسی رسیده بود، دو روز است که صعودی شده و از صف فروش به صف خرید تغییر وضعیت داده است. تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۴ بهمن ماه ۹۹ با افزایش قیمت مواجه شدند.
در بین نماد‌های این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۲.۴۸ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۴۹۹ درصدی را تجربه کردند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۴.۹۱ و ۴.۶۸ درصد رشد داشتند.

 

ارزش پالایشی یکم ۴ بهمن ماه ۹۹


امروز شنبه ۴ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۹.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۷۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۹.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۷۱ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایشی یکم در ۴ بهمن ۱۳۹۹
 

ارزش پالایشی یکم در یکماه گذشته:

ارزش پالایشی یکم در ۴ بهمن ۱۳۹۹

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر