بازدید 7583

ماجرای ردصلاحیت رقیب رییس ۳۰ساله هیات فوتبال اراک

حذف گزینه ها برای مسوولیت در هیات های استانی در شرایطی است که اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال ایران حتی ریاست بر کل فدراسیون را هم برای اهالی فوتبال تسهیل کرده است
کد خبر: ۱۰۲۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 23 January 2021

در آستانه انتخابات هیات فوتبال استان مرکزى که مى تواند به سلطه ٣٢ ساله غفارى پایان بدهد صلاحیت محمد رجاییان رقیب اصلى رییس فعلى هیات استان به شکل عجیبى تایید نشده تا همچنان مانعى براى انتخاب مجدد غفارى ایجاد نشود.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته خبرگزاری کار ایران هیات سه نفره تایید صلاحیت ها سوابق مدیریتى رجاییان را مورد تایید قرار داده اما مطابق موارد مشابه روند انتخابات فدراسیون فوتبال در استان ها ادامه دارد و مانعی مقابل گزینه های جدید قرار می‌گیرد.

شناسایى عامل اینگونه رد صلاحیت‌هاى غیرقانونى در فدراسیون فوتبال چندان دشوار نیست.

با این وجود گفته مى شود نبى، دبیرکل فدراسیون خواستار بررسى مجدد صلاحیت ها شده آن هم در حالى که سوابق مدیریتى فرد ردصلاحیت شده با بیش از ١٦ سال کارنامه اجرایى مشخص تایید نشده است.

حذف گزینه ها برای مسوولیت در هیات های استانی در شرایطی است که اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال ایران حتی ریاست بر کل فدراسیون را هم برای اهالی فوتبال تسهیل کرده است و بازیکن پیشکسوتی همچون علی کریمی بدون سوابق مدیریتی و تحصیلات دانشگاهی خاص گام به میدان رقابت گذاشته و صلاحیتش هم در کمیته بدوی انتخابات تایید شده است.

کاندیداى ریاست هیات فوتبال استان مرکزى البته همچنان به بررسى مجدد صلاحیت و جلوگیرى از مهندسى انتخابات این استان به منظور ادامه ریاست بى پایان غفارى امیدوار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل