بازدید 8332
آیا رییس کمیته المپیک خبر تازه‌ای از کاندیداهای فدارسیون؟

صالحی‌امیری: انتخابات فوتبال بدون رقیب بی‌معناست

کد خبر: ۱۰۲۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 23 January 2021

صالحی امیری در تازه ترین مصاحبه خود که با رادیو انجام داده است، جمله درباره انتخابات بدون رقیب در فوتبال کشور به زبان آورده که می تواند کلیدی بوده و گویای برخی مسائل پشت پرده باشد. 

به گزارش تابناک ورزشی، سیدرضا صالحی امیری در خصوص مطالب منتشر شده در رسانه‌های خارجی مبنی بر اینکه المپیک توکیو لغو شده تصریح کرد: فضای رسانه با فضای ما متفاوت است. ما روزانه با توکیو و مقامات برگزاری ارتباط داریم.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: هفته گذشته من جلیپسه‌ای با سفیر ژاپن در ایران داشتم. تا روز پنجشنبه مجموعه ارتباط ما حاکی از این است المپیک برگزار می‌شود. خبری که یکی از روزنامه‌ها زده بود هم توکیو و هم IOC تکذیب کرد. هر دو به برگزاری المپیک مصر هستند.

صالحی‌امیری: انتخابات فوتبال بدون رقیب بی‌معناست

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه سه فرضیه برای برگزاری بازی‌های توکیو مطرح شده، عنوان کرد: فرضیه اول این بود که وضعیت قرمز باشد بنابراین فرض این بود ۲ هفته ورزشکاران در قرنطینه باشند و مسابقات هم بدون تماشاگر باشد. وضعیت دوم نارنجی بود که المپیک با تماشاگران محدود و ورزشکاران با قرنطینه در بازی‌ها شرکت کنند.

سوم واکسیناسیون ورزشکاران و حضور آنها بدون دغدغه بود. الان در وضعیت سوم هستیم و کمیته بین المللی المپیک هم تعهد داده به همه ۲۰۶ کشور واکسن را بدهد.

وی درباره اینکه رئیس کمیته ملی المپیک جایگاه خوبی در بین ورزشکاران دارد، انتخابات فدراسیون فوتبال چقدر برای شما مهم است؟ خاطرنشان کرد: همان طور که وزیر گفته سیاست ما همسان است و مداخله‌ای در انتخابات نداشتیم و نخواهیم داشت.

صالحی‌امیری در گفت‌وگو با رادیو تهران ادامه داد: انتخابات به معنای رقابت و با حضور حداکثری همه کسانی که به فوتبال علاقه دارند باید بستر رقابت فراهم شود. فوتبال بخشی از نشاط مردم است و باید حوزه فوتبال شفافیت لازم را در خود ایجاد کند تا ذهنیت و ابهامی نداشته باشد. امیدوارم انتخابات جدید در همین جهت باشد. ما هم همین تقاضا را مطرح کردیم که انتخابات بدون رقابت بی معناست.

این جملات صالحی امیری که با وسواس بر سر انتخاب کلمات ، ادا شده است  می تواند حاوی برخی کدها و نشانه ها درباره اتفاقات پشت پرده در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل