بازدید 6291

هشدار راهداری گیلان به مسافران محور‌های کوهستانی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه هم‌وطنان پیش از سفر باید با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند، گفت: حفظ ایمنی در تردد محور‌های کوهستانی گیلان ضروری است.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 21 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، فریبرز مرادی با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان طی برف اخیر، اظهار کرد: طی چند روز اخیر تاکنون سه میلیون و ۷۶۹ هزار و ۳۷۵ مترمکعب برف توسط راهداری از سطح محور‌ها برف‌روبی شده است.

وی با اشاره به میزان نمک و ماسه پخش‌شده در سطح معابر، افزود: راهداران برای حفظ ایمنی و تسهیل آمدوشد در محور‌ها یک هزار و ۴۲۴ تن ماسه و نمک را در کف جاده‌ها پخش کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به میزان مشارکت راهدار و ماشین‌آلات راهداری این اداره کل در برف اخیر، گفت: ۴۰۴ راهدار به همراه ۲۳۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات این اداره کل در برف اخیر فعال بودند.

مرادی توصیه‌ای به هم‌وطنان کرد و افزود: هم‌وطنان می‌توانند با استفاده از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای پیش از تردد از وضعیت محور‌ها مطلع شوند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت احتیاط در محور‌های برف‌گیر ازجمله مناطق کوهستانی، تصریح کرد: هم‌وطنان حتماً لوازم و تجهیزات ایمنی را هنگام تردد در محور‌ها در ایام بارش برف به‌ویژه محور‌های کوهستانی و برف‌گیر استان به همراه داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان