بازدید 61697
۹

مرگ چترباز جوان در مراسم شهدای پلاسکو

چتر باز جوان در مراسم سالگرد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو به پایین پرید اما چترش گره خورد و در یک صحنه دلخراش روی زمین سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 21 January 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از رکنا، صبح امروز مراسمی به یاد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو در جلوی ساختمان آتش نشانی فاز یک اکباتان برگزار شد و قرار بود در این مراسم چتر باز جوان که با تلاش های زیاد توانسته بود مجوزهای پریدن را بگیرد و سپس به بالای نردبان آتش نشانی روی جرثقیل رفت و در برابر چشمان همگان به پایین پرید.

ساعت 8 صبح بود، محمد بزرگی قرار بود در این مراسم با پریدن از بالای نردبان جرثقیل آتش نشانی با چتر به زمین فرود بیاید، محمد بزرگی به پایین پرید و همه نگاه ها به سمت او بود اما در فاصله 50 متری زمین که قرار بود چترش باز شود چتر به دور خودش پیچید و گره خورد و این جوان چترباز که زمان زیادی برای نجات و باز کردن گره چترش نداشته به شدت روی زمین سقوط می کند.

محمد بزرگی که پرش های زیادی داشت و از بهترین های چتر بازی بود به سرعت به بیمارستان صارم منتقل شد اما به خاطر شدت جراحات و شکستگی به کام مرگ فرو رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۹
حسرت به دلمون موند تو ایران یک کار بدون نقص انجام‌ شود. مملکت فلاکت زده.
یاد شلیک موشک به هواپیمای مسافربری افتادم
متاسفانه ما قمار را در ورق بازی و رفتن به کازینو می دانیم ...ولی به خطر انداختن جان خود با هر روشی خود یک قمار محرز می باشد
وااااای چه غمی
عده ای حادثه پلاسکو را برای فراموشی و در حاشیه قراردادن آیت الله هاشمی طراحی کردند و عده ای را به کام مرگ بردند که هرگز اطلاعات تعداد زیادی از کشته شدگان رونمایی نشد حالا هم این نگون بخت به کام مرگ رفت. واقعا تسلیت و متاسفیم از اینهمه فرافکنی.
روحت شاد، واقعا بزرگی محمدآقا
خداوندرحمتش کنه اینهم ازنشانه های بی عقلی ماست که درمراسمات سالگردبامرگ عزیزی دیگرمراسم راآغازوپایان میدهیم
میشه بزرگداشت نگیرید؟
روحش شاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار