بازدید 20650
فوتو نیوز

آیت‌الله جنتی: دنیا باید از جمهوری اسلامی ایران الگو بگیرد/کنایه روحانی به نمایندگان مجلس در ماجرای بودجه: هر کس چهار عمل اصلی را بداند، می‌فهمد با بودجه چه کرده‌اید

حسن روحانی: ماحصل فروش دو میلیون و ۳۰۰ بشکه نفت در بودجه ۱۹۹ هزار میلیارد تومان بوده و آقایان آمدند آن را یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت کردند، اما رقمش ۲۳۰ هزار میلیارد تومان شده است؛ یعنی یک چشم بندی عجیبی انجام شده و نفت کم شده، اما پولش بیشتر شده است! در تاریخ این چشم بندی سابقه ندارد!
کد خبر: ۱۰۲۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 20 January 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴۱
آقای جنتی لطفاً دقیقاً بفرمایید که دنیا چه جنبه ای از کشور ما را باید الگوی خود قرار دهد؟ اداره کشور ؟ اجرای قانون و بسط عدالت قضایی ؟ فساد کم ؟ مسئولین پاک دست ؟ ارزش جان مردم و حفظ آن توسط حاکمیت ؟ رفاه ؟ تورم کم ؟ بسط اخلاق حسنه و راستگویی ؟ صداقت مسئولین با مردمش ؟ بسط دموکراسی و رعایت ابزار آن ؟ رعایت آزادی‌های مصرح در قانون اساسی ؟ نظارت صحیح ؟ گسترش ایمان قلبی ؟ کم کردن تظاهر و ریا از صدر تا ذیل ؟
پاسخ ها
حرّان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
معلومه یا با جنتی مشکل داری یا سواد خوندن نداری!!!
اگه در متن دقت کنی گفته که دنیا از این جنبه ایران اسلامی عزیز را الگو قرار دهد که به آمریکای بحران زده باج ندهد. آمریکایی که خوی استکباری و استعماری دارد و منافع خود را به تمام منافع انسانی ترجیح می‌دهد.
مگه قراره نماینده های مجلس چهار عمل اصلی رو بلد باشند؟ اینا اومدن که شاسی بلند و خانه بگیرند.
بابت چه چیز دنیا یابد از جمهوری الامی الگو بگیرد؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
مثلا نیروهای مسلح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
بابت رد صلاحیت ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
چرا اقتصاد ملّی ما تاکنون توسعه نیافته است؟
گفتگو با محسن رضایی
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
بابت قیمت پراید
خیلی دوست دارم شاکیان آقای جهرمی خیلی شفاف معرفی شوند. انگار همیشه مردم ایران در یک دسته خاص جای دارند و بقیه نامردم هستند.
به چین و روس باج دادیم
جناب روحانی تند نرو جلو که کاهت پس معرکه است.
آقای جنتی درست فرمودند دنیا باید از ایران الگو بگیرد به خصوص از شورای نگهبان به خصوص از آقای جنتی
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
فشار رو میشه از نوشته اتون حس کرد
دنیا یادتون نره از ما الگو بگیریدا اصلا یادتون نره
الگو نگیرید ، عبرت بگیرید !!!
البته ایشان درست فرموده اند باید از ما الگو بگیرند منتها به شکل معکوس. کافیست هرکاری که ما کردیم رو برعکس انجام دهند تا عاقبت بخیر شوند. بهرحال این هم نوعی الگوبرداری است
دیگه حال نظر دادن ندارم. خودتونید و خودتون ، شمایید و شمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
من هم
کاش یکی پیدا شود سن بازنشستگی و کناره گیری از شغل را برای برخی مسئولان خدوم و بسیار خدوم و کلا خدوم توضیح دهد

از جناب جنتی متشکریم
قابل توجه حاج آقا جنتی ..چین و روسیه
آیت اله جنتی خیلی آدم شوخی هستن!
شاید هم داره با شرایط خودش مسائل رو قضاوت می کنه
جناب جنتی خیلی شوخ تشریف دارند .!!!!
دقیقا از چی ایران الگو بگیردداینکه بازنشستگی نداری
بدبخت دنیایی که الگوش ما باشیم. باید سرش را بکوبه تو ماه، یا خودش را بندازه تو کوره خورشید!!!
ای بنده خدا جنتی...
بله اقاي جنتي ما بايد درس عبرتي باشيم براي ديگران ، اينكه در كشوري با اين همه ثروتهاي خدادادي بخش عظيمي از مردم در فقر زنگي ميكنند واقعا جاي تامل داره ،
آقای کلیددار چندسال در بودجه ریزی مجلس و ملت رو با شعار دور زده بود، حالا که دستش رو خوندن مسخره میکنه.
پاسخ ها
حرّان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
آقای روحانی! سه دهه در مجلس با شعار بودجه‌ریزی کردید که وضعمون اینه! ملتی که با فروش نفت کشورداری کنه چیزی جز بدبختی نصیبش نمیشه! برید ببینید اونایی که نفت و معادن نداشتند چه کردند.
مگه قراره به آخرالزمان برسیم که دنیا بیاد از ما الگوبرداری کنه ؟
درصد مشاركت بيش از حد پايين بوده و اينها نماينده واقعي مردم نيستند
مشارکت زیر ۳۰ درصدی را نمیتوان رقابت نامید
امسال مجلس ، سال بعد نوبت ریاست جمهوری
کلا امید مردم ناامید شد.
اصلاحطلبان با کارنامه فضاحتبارشان همه چیز را به رقیب بدتر از خودشان باختند
مردم قربانی هر دو جناح بوده ، هستند ، خواهند بود
فرمودند دنیا باید از ما یاد بگیرد.
چه خوب است کلاس آموزش مجازی رایگان برای عموم ملل جهان برگزار کنیم و به آنها روش حکومت داری آموزش دهیم.
آیت الله هیچ وقت راه افتاده بره توی خیابون های تهران قدم بزنه؟ آیت الله هیچ وقت نگاهش به این همه گدا و دستفروش و فقیر توی خیابون افتاده؟ آیتدالله بچه هاش بیکارند؟ آیت الله به خاطر وضع قتصادی خراب بچه هاش هنوز ازدواج نکردن یا بچه دار نشدن؟
اقای روحانی فکر میکنید شما چهار عمل اصلی رو خیلی بلدید؟ الته فقط توان دوم و سوم را بلدید چراکه در یک چشم بندی دلارر را از 3000 تومان به 30000 تومان وارزش پول ملی را 10 برابر کاهش دادید
حق با دکتر روحانی است. متاسفانه مجلس در این مدت فقط سنگ جلوی پای دولت انداخته است و باعث بالارفتن قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی شده است!
شما مثل مردم عادی زندگی کن تا بفهمی زندگی یعنی چه چندتا حقوق ده میلیونی،خانه مجانی میلیاردها وام بلاعوض و...همه مردم اگاه هستند.
آقای روحانی نه تنها 4 عمل اصلی رو بلد نیستند که...!!! اگه میدانستند در لایحه تقدیمی خودشان علاوه بر 199هزار میلیارد تومان صادرات نفت، آن 70هزار میلیارد تومان اوراق فروش نفت رو هم می‌خوندند و با جمع آن دو به 269هزار میلیارد تومان درآمد نفتی می‌رسیدند. خوشبختانه ایشان عملگر کوچکتر بزرگتر و تفریق رو بلدند و می‌تونند با تفریق این دو عدد به این نتیجه برسند که مجلس39هزار میلیارد تومان وابستگی به نفت رو کاهش داده.

آقای روحانی عزیز. ای کسی که همه کارها را به شنبه حواله میدهی! اگه دلار واقعا 11500 تومانه از شنبه در تمامی بانکها با همین نرخ نه با 13000 تومان بفروشید یه سودی هم دولت ببره!!! اگه 13000 تومان گرون باشه و قیمت واقعیش 11500 تومان باشه مردم از شما نمیخرند و میرن از بازار آزاد میخرند و در نتیجه دیگه نیازی به آزادسازی پول از عراق و کره هم ندارید!!!


رییس‌جمهور محترم، مردم رو چی فرض کردی؟ فکر نکن به مجلس توهین کردی بلکه به شعور یک ملت که با هزار امید به تدبیر تو دل بسته بودند داری توهین می‌کنی!
معذرت میخوام اصلا تقصیر تو نیست تقصیر ما ملته که از ترس دیوارکشی در پیاده‌روها دل سید اولاد پیغمبر، رو شکستیم. ا
آقای روحانی! شما با آن 27 سال سابقه بودجه ریزی مفتضحتان وضع کشور را به اینجا رساندید!!!

در حدیثی خواندم که امام صادق (ع) فرموده‌اند: خرید گندم، فقر را از بین می‌برد و خرید آرد، تنگدستى می‌‏آورد و خرید نان، نابود کننده است.

به غیر از نکات بهداشتی این حدیث، نکته‌ای که بودجه‌ریزان ما باید از آن برداشت کنند این است که انسان همواره باید با کار و تلاش و کوشش به آرزوهای خود و رفاه فردی و اجتماعی برسد. حذف کنید پول لعنتی و بدون زحمت فروش نفت و معادن را از بودجه!!! ببینید کشورهایی که نفت و معادن نداشتند و پیشرفت کردند چگونه بودجه ریختند و به اینجا رسیدند. ببینید آن‌ها چگونه پول به دست آوردند و نفت و معادن که ثروت گران‌بهای ملت‌ها هستند را با بهای ارزان خریدند و اقتصادشان را توسعه دادند!!!

هیچ حرف دیگری نیست. مدیریت در کشور ما عالی است. ما مشکل مدیریت نداریم. ما مشکل برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی داریم. به همه شما قول می‌دهم که اگر این مشکل رفع شود حتی ضعیف‌ترین مدیر اجرایی نیز کشور را به خوبی هدایت خواهد کرد.
آقای روحانی این نماینده ها خودشان امده اند پول ملی را بی ارزش کرده اند و همه نوع تهمت را به دولت می زنند
مثل شبکه 2که به هر قومی راحت توهین میکنه
در مورد فرمایشات حضرت ایت الله جنتی
باید عرض کنم دقیقا جهان باید از ایران یاد بگیرد از نجابت و خویشتن داری مردمش.
یه سوال:
بر اساس کدوم منطق، بودجه ای که توسط کارشناسان مجرب در سازمان برنامه ریزی، وزارت خانه ها و .. تهیه و تنظیم شده رو باید ببرن مجلس تا نماینده های مجلس هر جور خواستن تغییر بدن؟؟؟؟؟
اگه قراره که پایان هر سال نماینده ها دور هم جمع شن و کیک و چایی بخورن و حق الجلسه بگیرن خوب بهشون بدید ولی این رویه رو عوض کنید.
کل سواد کمسیون تلفیق و مجلس نشینا رو جمع کنید به اندازه سواد 10 نفر کارشناس خبره تو برنامه و بودجه نیست.
تازه بعدش بودجه رو میبرن شورای نگهبان که نظر بده. مگه شورای نگهبان چقدر کارشناس داره که بخوان بودجه رو بررسی کنن اصلا در این زمینه چه لزومی به نظر شورای نگهبان هستش.
ببخشید آقای کلید دار! اگه چهار عمل ریاضی و شما بلد. بودید الان کشور اینطور نبود!
شمامی آیید تو بوجه نفتی که الان هشت صد هزار بشکه رو نمی تونی بفروشی برای سال بعد میزنی فروش دومیلیون وسی صد هزار بشکه !بعد سال بعد محقق نمیشه میای کسری بوجه رو از بورس از جیب مردم برمی داری!مجلسم میاد جلوتو بگیره بهش میگی ریاضی بلد نیستی!الان شما چهارعمل ریاضی و بلدی که محاسبات خیالی انجام میدین یا مجلس؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار