بازدید 31490
۱

مزرعه ۵۰۰ دستگاهی ماینر در ارومیه کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجا ‌غربی گفت: ۵۰۰ دستگاه ماینر که به صورت قاچاق در یکی از کارخانه‌های ارومیه مرکز استان بارگزاری شده بود، شناسایی و کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 20 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود مزرعه تولید بیت‌کوین در یکی از کارخانه‌های ارومیه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند این مزرعه بیت‌کوین را شناسایی و محل نگهداری دستگاه های ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) را کشف کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازرسی ماموران از این مزرعه، ۵۰۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف و ضبط کردند که کارشناسان ارزش ریالی بیت‌کوین‌های کشف شده را ۳۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

خرم‌نیا با اشاره به رصد اطلاعاتی و تعاملات صورت گرفته با شرکت توزیع برق استان و اخذ مجوز قضایی گفت: مأموران امنیت اقتصادی این شهرستان در این رابطه یک نفر متهم را دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
یعنی چی کشف و ضبط شد؟
مگه قبلا قانونی وجود داشته که اینا جنس قاچاقه؟ یهو تصمیم گرفتین بگین این ماینرا قاچاقه!
تا امروز نمیدونستین این محل ماینر داره؟ یا چون بیت کوین به سود آنچنانی افتاده یادتون افتاده اموال مردم رو به اسم اینکه قاچاقیه ضبط و غارت کنین و خودتون از سود بادآورده استفاده کنید!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر