بازدید 5610

آتش‌سوزی جنگلی محدوده ایران مهار شده است

آتش در جنگل حیران (محدوده آستارا - نمین) چند روز است بی‌وقفه زبانه می‌کشد و قرار گرفتن این منطقه در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان باعث ایجاد برخی موانع در مداخله حریم کشور همسایه شده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 17 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل در این زمینه به خبرنگار همشهری آنلاین گفت: آتش سوزی در محدوده کشورمان با تلاش گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی استان‌های گیلان و اردبیل در بالادست هتل پارلا گردنه حیران مهار شده است.

فرهاد عبدالعلی‌پور ادامه داد: با توجه به آتش‌سوزی محدوده هتل پارلا در گردنه حیران، عصر روز جمعه مدیر کل مدیریت بحران استان گیلان از استان اردبیل برای خاموش کردن آتش درخواست کمک کرد که ضمن آماده‌باش به کارگروه‌های مرتبط، چهار گروه امدادی از منابع طبیعی و دو گروه از جمعبت هلال احمر استان اردبیل در اسرع وقت به منطقه اعزام شدند و آتش این محدوده اطفا شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل درباره تداوم آتش‌سوزی در محدوده جمهوری آذربایجان اظهار کرد: آتش‌سوزی محدوده کشور همسایه به مسئولان کشوری برای پیگیری بین‌المللی منعکس شده است.

طبق قراردادهای بین‌المللی، دخالت در محدوده کشور همسایه برای اطفای حریق مجاز نیست مگر اینکه از سوی کشور همسایه اعلام درخواست شده باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر