بازدید 5726
۲

بازگشایی بوستان‌های قم از ابتدای بهمن‌ماه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، بوستان‌های سطح شهر از اول بهمن‌ماه بازگشایی خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 16 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از قم، پیام جوادیان با اشاره به تعطیلی بوستان‌های شهر به دلیل افزایش پیک شیوع کرونا در کشور و شهر قم، اظهار کرد: با کاهش ابتلا به این ویروس و مصوبه جدید ستاد ملی کرونا، بوستان‌ها بازگشایی خواهند شد و در قم هم پس از ضدعفونی فضا‌های بوستان‌ها و پاکسازی آنها، از ابتدای بهمن بوستان‌ها در اختیار مردم خواهد بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: بازگشایی بوستان‌ها صرفا برای استفاده مردم خواهد بود و از تجمع و گردهمایی‌ها در بوستان‌ها جلوگیری می‌شود و مردم می‌توانند برای استفاده از فضای شاداب بوستان‌ها به این فضا‌ها مراجعه کنند.

جوادیان با تاکید بر اینکه حضور مردم در بوستان‌ها باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد، افزود: سرویس‌های بهداشتی هم باز خواهد بود و نمازخانه‌ها هم تا یک ساعت قبل و پس از اذان ظهر و مغرب باز هستند.

وی اذعان کرد: مردم قبل از مراجعه به بوستان‌ها به محدودیت ساعت ۲۱ توجه داشته باشند که بعد از این ساعت تجمع قانونی نبوده و باید بوستان را ترک کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
در آستانه رسیدن به ماه بهمن ، چقدر سریع همه چی داره خوب میشه !!!
واقعااااااااااااااااا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اگر باز نشن چی میشه مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیماری که دنیا رو فلج کرده چرا ما دوباره میخوایم جدب نگیریمشششش...
بابا یکم صبر کنید ... حالا یه مدت دیگه مردم پارک نرن میمیرن؟؟؟؟؟؟؟؟
دایما میگن رعابت ... خودتونم میدونید که رعایتی در کار نیست ... بیخودی دلخوش به رعایت نباشید .. اصلا بعضی وقتها رعایت انجام شدنی نیست ... مردم خبلی هاشون اونقدر هوش و حافظه لازم را برای رعایت ندارند و اگر هم بخواهند رعایت کنند نمی توانند ... پس بیخودی عجله نکنید و مردم را بیخودی به کشتن ندهید...
بگذارید اوضاع در کل دنیا آرام شود ..
شاغلین را حمایت مالی کنید درمقابل هزینه هایی که پزشکی باید انجام دهند هیچ نیست ..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل