بازدید 12930

پروانه معصومی: واکسن ایرانی می‌زنم

پروانه معصومی می‌گوید: اخبار متعددی درباره واکسنهای داخلی و خارجی شنیده‌ام اما ترجیح می‌دهم نمونه ایرانی را مصرف کنم زیرا به دانشمندان داخلی اعتماد کامل دارم و احساس می‌کنم باید از آنها حمایت شده و به آنها اعتماد شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 16 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، پروانه معصومی بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» رعایت پروتکل‌ها را واجب دانست و گفت: شاید این روزها برخی کمی در رعایت بهداشت و پروتکلها سهل انگاری کنند و یا ماندن در خانه برایشان خسته کننده شده باشد اما باور کنید اگر بهداشت و پروتکلها را رعایت کنیم نوروز باشکوهی در کنار خانواده در انتظارمان است.

وی در همین رابطه ادامه داد: من نزدیک به یکسال در خانه مانده ام و دو ماه دیگر هم به این خانه نشینی ادامه می‌دهم تا به امید خدا سال آینده با سریال «حضرت موسی (ع)» بار دیگر بازیگری را تجربه کنم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: هنوز برای زدن واکسن اقدام نکرده ام اما به محض اینکه این واکسن به صورت فراگیر پخش شود بدون شک آن را مصرف می کنم زیرا دوست دارم تا با خیال راحت و بدون اینکه برای کسی خطری داشته باشم در خیابانها قدم بزنم.

وی در همین رابطه افزود: شخصا اخبار متعددی درباره واکسنهای داخلی و خارجی شنیده ام اما ترجیح می‌دهم نمونه ایرانی را مصرف کنم زیرا به دانشمندان داخلی اعتماد کامل دارم و احساس می‌کنم باید از آنها حمایت شده و به آنها اعتماد شود.

معصومی دورنمای سینما را روشن توصیف و خاطرنشان کرد: از نظر من سینما و به طور کلی عرصه هنر می‌تواند از ورطه سخت و هولناک کرونا عبور کند، هنر سختی های زیادی را در زمان‌های مختلف پشت سر گذاشته است، شاید کرونا باعث شود تا هنر به تکامل تازه ای برسد، شاید این بیماری و خانه نشینی باعث تفکر و تعمق بیشتر هنرمندان شده باشد که در آینده می توان نتیجه آن را در هنر به خوبی مشاهده کرد. اتفاقی که از نظر من در صورت جهت دهی درست و برنامه ریزی مناسب می توان به عنوان یک فرصت از آن یاد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
الان یک عده ایرانی دوستان حملات شان را علیه او شروع می کنند، چون خیلی ایران را دوست دارند.
بزن خواهر کی جلوت روگرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
؟از کجا می دونی واکسن داخلی جواب بد
هر واکسنی که به تائید بهداشت جهانی برسد خوب است.
لطفا کرونا و واکسن و سلامت مردم را سیاسی و جناحی نکنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بله كاملا"درست است و هيچ كس حق ندارد مسائل سلامتى مردم را سياسى كند
زندگی خودته و خودت برای خودت تصمیم میگیری.
تو کی هستی که چه اهمیتی داشته باشه که چکار میکنی
که چی؟
خانم معصومی سلام. شاید این اعلام موضع غرورآفرین شما برای تزریق واکسن داخلی در این موقعیت سخت تحریم و تهاجم ناجوانمردانه به دانشمندان افتخارآفرینمان که سبب ساز عزت و استقلال کشورند از تمام تلاشهای هنریتان بیشتر باشد. برایتان سلامتی و عاقبت بخیری از خدای متعال خواستارم.
کاش شعور شما رو مابقی سلبریتی ها داشتند
حالا نه اینکه همه واکسن های خارجی خریداری شده و به وفور در دسترس هستش....
ایشون کی هست
پروانه معصومی کی هستش؟
هر چی دوست داری بزن! به ما چه!
امیدوارم بعدا شما هم مثل سایر همکارانتون در سایر امور، مجبور به عذر خواهی نشید
انشالله تا اون موقع زنده باشی
ولی ممکنه تا واکسن ایرانی تایید بشه خیلی از هم وطنان ما جان خود را از دست خواهند داد
هر واکسنی زود تر بیاد باید تهیه کرد جان یک نفر هم بیشتر نجات دهیم ارزش دارد
راستی از کاپیتان شهبازی چه خبر؟؟؟
نمی دانم چرا همیشه ابراز علاقه به خارجی میکنیم وقتی چیزی هنوز قطعی خارجی ان جواب نداده و ولکسن ایرانی در حال ازمایش است وقتی جواب قطعی داد چرا ایرانی نزنیم. شما ها از الان دارید موضع میگیرید
حالا کیه که به عنوان الگو دارین معرفیش میکنین؟ منم واکسن ایرانی (همون چینی کوبایی روسی) نمیزنم، به بقیه چه.
می ترسم بهار نیاد کنبزه با خیار نیاد
راست میگی گوشی و وسایل خونه هاتون هم ایرانی استفاده کنید ...چرا مردم رو نا آگاه فرض میکنید 000....شما دنبال موقعیت یا هر چیز دیگه ای هستی این انتخاب شخصی شماست به دیگران هیچ ربطی نداره که شما چی مصرف میکنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر