بازدید 27529
۲
بازی با نام قنبرپور یا بازگشت به راه مرحوم جعفر کاشانی

پیشکسوت سرخ‌ها جایگزین رسول‌پناه در هیأت‌مدیره؟

کد خبر: ۱۰۲۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ 15 January 2021

در پی اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس که به خصوص پس از تساوی دقایق آخر دربی 94 نمود بیشتری پیدا کرد، این روزها بحث بر سر تغییراتی دیگر در هیات مدیره سرخ‌ها شنیده می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، گرچه اولتیماتوم یحیی برای عزل رسول پناه در موعد تعیین شده کارساز نبود، اما شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که آن مصاحبه کار خودش را کرده و جنجالی‌ترین مدیر چنددهه اخیر پرسپولیس مقابل درب خروجی باشگاه قرار گرفته است.

هجمه هواداران مسوولان وزارت ورزش را برای اینکار تحت فشار قرار داده و حالا فقط پیداکردن گزینه جانشین مانده است.

پیشکسوت پرسپولیس جایگزین رسول پناه در هیأت‌مدیره؟

اظهارات یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دربی 94، تجمع هواداران معترض به عملکرد برخی اعضای هیأت‌مدیره مقابل ساختمان باشگاه، انتشار فایل صوتی و تصویری جدیدی از رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس و اتفاقاتی دیگر باعث شده وزارت ورزش به عنوان متولی این باشگاه دولتی به فکر چاره‌ای در جهت بازگشت آرامش به این باشگاه پرطرفدار باشد.

ماندن رسول‌پناه بیش از این مدت، می‌تواند عواقب ناگواری برای وزیر ورزش داشته باشد.  به نظر می‌رسد حالا مسعود سلطانی‌فر برای اقناع افکارعمومی دوباره به تاکتیک استفاده از پیشکسوتان روی بیاورد و از اهرم مقبولیت پیشکسوتان پرسپولیس بهره گیرد. کاری که در زمان حضور مرحوم جعفر کاشانی، به بهترین شکل انجام شد اما بعد از درگذشت این چهره کاریزماتیک فردی همسطح او انتخاب نشد و ناگهان رسول پناه از آستین سیاسی وزارتخانه بیرون آمد که در هیچ زمینه‌ای قابل دفاع نبود.

در میان گزینه ها شنیده‌های اولیه حکایت از آن دارد که وزیر ورزش روی فردی جوان‌تر را در کنار تجربه بالا و شناخت از اوضاع و احوال داخلی تیم مدنظر قرار خواهد داد. سلطانی‌فر چندی پیش در جلسه‌ای با مصطفی قنبرپور پیرامون اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس و مشکلات متعدد این مجموعه در خصوص یافتن راهکارهای مناسب جهت بازگشت آرامش به خانواده پرسپولیس گفت و گو و مذاکره کرد.
هر چند که استفاده از نام این پیشکسوت بی سروصدای سرخ‌ها برای خاتمه دادن به قائله‌های هرچند وقت یکبار باشگاه پرسپولیس تازگی ندارد. چند ماه پیش بود که مهدی رسول‌پناه از مصطفی قنبرپور خواست تا به عنوان سخنگوی باشگاه، مدیر تیم‌های پرسپولیس و مدیر نقل و انتقالات باشگاه به این مجموعه کمک کند. اتفاقی که تنها در حد حرف ماند و رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس دیگر پیگیر نهایی کردن پیشنهاد خود نشد.

گزینه های دیگری هم هستند که می توانند تحت عنوان پیشکسوت کرسی خالی مانده هیات مدیره را پر کنند. باید دید آیا وزیر با این حربه بدنه زخمی پرافتخارترین تیم لیگ ایران را ترمیم می‌کند یا بار دیگر یک مهره سیاسی و بیگانه با فوتبال حرفه‌ای را بر این باشگاه تحمیل می‌نماید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سیر حذف مدبر پرسپولیس مناسب نبود ولی لازم بود.
امید که پرسپولیس با جذب بازیکنان و تلاش بیشتر به دوره طلایی خودش نزدیک بشه.

پرسپولیس ثابت کرد پتانسیل قهرمانی آسیا و بازیکن سازی برای دنیا را داره. امید همه باشگاههای ایرانی موفق بشوند.
ما فقط باید از یحیی حمایت کنیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر