بازدید 5462

برد خانگی سخت سپاهان مقابل پیکان تارتار

کد خبر: ۱۰۲۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 15 January 2021

دیدار دو تیم سپاهان و پیکان در قالب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان با این پیروزی خانگی به استقلال رسید و رده سوم جدول را با این تیم شریک شد.

در دقیقه ۱۴ شوت محمد کریمی هافبک سپاهان از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۹ پاس شهباززاده به سروش رفیعی رسید و رفیعی در محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه محمد دریس را باز کرد تا شاگردان نویدکیا با یک گل از حریف‌شان پیش بیفتند.

در دقیقه ۲۲ سانتر خطرناک نادر محمدی روی یک پرتاب اوت با ضربه سر آرش قادری با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۵ شوت بازیکن پیکان به دست محمدرضا حسینی برخورد کرد و داور بازی برای پیکانی‌ها اعلام پنالتی کرد. در ادامه آرش قادری ضربه خود را برخلاف جهت شیرجه نیازمند وارد دروازه سپاهانی‌ها کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۷۴ سانتر محمد کریمی و ارسال تک ضرب او با ضربه سر سجاد شهباززاده وارد دروازه پیکان شد تا سپاهانی‌ها مجددا از حریف‌شان پیش بیفتند.

در دقیقه ۷۸ سانتر امیر روستایی و ضربه سر رضا جبیره به شکل خطرناکی از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۹ سانتر امید نورافکن به حسینی رسید و این بازیکن با ضربه سر توپ را به محبی پاس داد اما مهاجم سپاهانی‌ها توپ را در مقابل دروازه به بیرون زد.

این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید تا سپاهانی‌ها ۱۹ امتیازی شوند و هم امتیاز با استقلال در رده سوم باقی بمانند. در مقابل پیکانی‌ها با این شکست ۱۶ امتیازی باقی ماندند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر