بازدید 12843
۵

کشف ۵۰۰ ماینر استخراج بیت کوین در ری

فرماندار ری گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته تاکنون 500 ماینر استخراج پول مجازی بیت کوین در شهرستان ری کشف و ضبط شد و به مراجع قضایی ارجاع شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 15 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فرماندار ویژه شهرستان ری از شناسایی و کشف ۵۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان ری خبر داد.

حسین توکلی کجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف و ضبط ماینرهای استخراج بیت کوین اظهار داشت: طی بازرسی‌های صورت گرفته تاکنون 500 ماینر استخراج پول مجازی بیت کوین در شهرستان ری کشف و ضبط شد و به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی افزود: روز گذشته 150 ماینر در کارگاهی در فشافویه شناسایی شده که دارای مجوز مرغداری بوده اما هیچ‌گونه فعالیت تولیدی در این حوزه نداشت و اقدام به استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کرده است که سریعاً با اقدامات قانونی برخورد لازم صورت گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: با توجه به شرایط کنونی دستگاه‌های نظارتی باید در راستای کاهش مصرف برق جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج بیت کوین را پیگیری و در دستور کار قرار دهند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: عمده فعالیت غیرمجاز استخراج بیت کوین در مراکزی است که تعرفه برق کشاورزی و صنعتی دارند و دلیل آن نیز قیمت پایین برق در این مراکز و واحدها است لذا کنترل و مدیریت این مراکز مهم تلقی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
اینا که در برابر ماینرهای اربابان چینی پشه هم حساب نمی شن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
شما چه توقعاتی داری انتظار داری تو کشور چینی ها و نوکراشون بتونی ماینر داشته باشی
وطن که نیست مزرعه بیت کوین شده
کاملا هم برای مردم مشخصه که سر منشا این ماینر ها به کجا و چه کسانی بر می گرده
اینها که مال مردم نیستند مال خود شرکتها ومسئولین هستند .من نمیدانم چیه وبرای چی هست .بعضی ها میگویند چیزی شبیه قمار بازی هست.
ارباب چینی فقط پول برقش ماهیانه به اندازه پول کل این ماینرهاست! شایدم بیشتر!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار