بازدید 22429

ادعای سفیر مصر در واشنگتن علیه ایران

سفیر مصر در واشنگتن ادعاهای بی اساسی را در رابطه با نقش ایران در منطقه عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 15 January 2021


به گزارش تابناک به نقل از العربیه، معتز زهران، سفیر مصر در واشنگتن با بیان این که از نظر مصر مشکل ما با رفتارهای ایران‌ تنها در رابطه با برنامه هسته ای نیست، مشکل با ایران را به دلیل آن چه دخالت های ایران و تلاش برای نابودی دارایی کشورهای عربی در منطقه می‌خواند، نامید و خواستار مقابله با آن شد.

زهران گفت که تعامل با پرونده هسته ای ایران نباید جدای از آن چه دخالت های ایران در درگیری‌های مختلف منطقه می‌خواند، باشد.

به گزارش ایسنا، این ادعاها درحالی است که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه دخالتی در کشورهای منطقه ندارد و همواره به دنبال حل بحران های منطقه ‌و کشورهای عربی مانند سوریه و یمن بوده است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵
ایران نیاز ندارد برای نابودی دارایی های کشورهای عربی در منطقه تلاش کند ، ایران اگر فقط بتواند شرکت های ایرانی را از دبی به ایران بیاورد دارایی کشورهای عربی خود بخود نابود خواهد شد ، چون دارایی های شما بر سر ویرانی های کشور ایران بنا شده و این عمل اکثرآ توسط شرکت های ایرانی و بدست ایرانیها و یا شرکت هایکه اجناس شان برای ایران است باعث ابادانی کشور های عربی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اطلاعات شما بسیار کاستی دارد جوان
مصر از کی تا به حال تو داخل ادم ها شدی ؟
ایران که فعلاً درگیر نابود کردن خودش هست، البته با تلاشهای شبانه روزی مسئولین و هر کسی به نحوی سمتی داره.
والا شما اعراب همانطور که در کتاب آسمانی تون اومده در تفرقه و نفاق همتا ندارید
40 کشور دارید و به قولی جهان عرب هستید اما هیچ تاثیری در معادلات جهانی ندارید
پای ما رو وسط نکشید لطفا
ما خودمان همـ از دخالت ایران در کشورهای منطقه به ستوه آمده ایم چون اقتصاد خانواده مان پاشیده شده
خدا وکیلی ایران هیچ دخالتی در امور داخلی کشورهای دیگر و به ویژه کشورهای عربی ندارد؟ اگر ندارد پس حمایت بی چون چرای مسئولین ایران از حزب الله لبنان ، انصارالله یمن ، حماس فلسطین ووو چیست؟
قربون آدم چیز فهم
لازم نکرده ایران بحرانهای یمن و سوریه رو حل کنه.اول بحران ملت ایران (گرانی دزدی فقر) رو حل کن بقیه پیشکش
بنظرمن اگه عربهاخیلی ادعاشون میشه وقدرت دارن خودشون بیان وباایران مقابله کنن.موندم چرادارن بازحمتوخفتوخواری ازمال آمریکاواسرائیل بالامیرن وهی بدجوری زمین میخورن
والله من زمانی این حرف های دخالت ایران باورم نمی شد ولی الان می بینم که عالم و آدم دارند می گویند ایران دخالت م یکند و دیگر نمی توانم باور نکنم.
به گزارش ایسنا، این ادعاها درحالی است که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه دخالتی در کشورهای منطقه ندارد و همواره به دنبال حل بحران های منطقه ‌و کشورهای عربی مانند سوریه و یمن بوده است.
-
دخالت می کند البه و متاسفانه با هزینه سنگین و بدون دستاورد قابل توجه و ماندگار
" این ادعاها درحالی است که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه دخالتی در کشورهای منطقه ندارد و همواره به دنبال حل بحران های منطقه ‌و کشورهای عربی مانند سوریه و یمن بوده است."
ممنون که آخرش یادآوری میکنی تا یه موقع اشتباه برداشت نکنیم چون ما نیاز داریم تا شما مطلب رو برامون باز کنین
اگه منظورت از نابودی دارایی کشورهای عربی توسط ایران، نابودی اونهمه جنگ افزار و سرمایه گذاری عربستان و امارات و ...برای داعش هست ، درست میگی و حق با توست، اما تو اگه غیرت داشته باشی جزایرت رو به عربستان نمیفروختی بیچاره! از این ادا اطفالها هم چیزی بهت نمی ماسه الاخوی! این کشورهای دوست تو هم دارن ورشک میشن و توان تامین هزینه ی جنگ یمن رو دیگه ندارن! الخفه
آخه !! چقدر مظلومیم ما!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی