بازدید 10019
۹
حدادعادل:

دولت جدید راه قوه‌ قضاییه و مقننه را ادامه دهد

حدادعادل ضمن تاکید بر اینکه همه ما امیدواریم که قوه مجریه ای پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد، گفت: اگر دولت با مجلس و قوه قضاییه در حل مشکلات مردم و تحقق سیاست‌های نظام هماهنگ نباشد تلاش های مجلس عقیم و‌ ابتر می‌ماند. باید کاری کنیم که قوه مجریه که امور کشور و اجرا بدست اوست در تراز انقلاب باشد.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 14 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، گفت: امیدواریم که دولتی پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد.

 غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش روسا و دبیران استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه با گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی برای دشمنان این مسلم شده که این انقلاب از جنس جابجایی های قدرت متعارف دنیا نیست، گفت: انقلاب یک جوشش و‌ نور دیگری است و با دلهای مردم سر و کار دارد و حقیقتی را بیان می‌کند که در محدوده مرزها متوقف نمی ماند و این واقعیت نظام سلطه جهانی را بشدت نگران کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان آرایش جدیدی برای مقابله با انقلاب داده اند، بیان داشت: امروز نقشه و برنامه این است که تکیه و تاکید بر محاصره اقتصادی باشد و جنگ‌ جنگ اقتصادی تحت عنوان تحریم البته به بهانه‌هایی چون هسته‌ای است.

حداد عادل با اشاره به اینکه آمریکا با دستیاری اسراییل و همکاری اروپا و با به خدمت گرفتن حکومت‌های وابسته مثل سعودی برای ضربه یه این نظام الهی متحد شده‌اند، تصریح کرد: با راهبرد فشار اقتصادی و از هم گسیختگی نظام معیشتی مردم و..... حساب همه هزینه ها را برای انقلاب فرستادند و به پای انقلاب گذاشتند.

وی افزود: هدفشان این است که مردم را از پشتیبانی از انقلاب دور کنند و آن وقت که مردم در صحنه نباشند دیگر به عملیات نظامی گسترده هم نیازی نیست.

رسانه‌های بیگانه در دهه 60 به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کردند و امروز برای مجلس خبرگان لیست می‌دهند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه امروز پدیده بی سابقه ای در جهان و عرصه اجتماعی به نام فناوری ارتباطات و اطلاعات به ظهور رسیده است، گفت: در دهه 60 هر وقت انتخابات داشتیم رادیوهای بیگانه می‌گفتند در انتخابات شرکت نکنید ولی در دهه 90 برای خبرگان لیست می دهند و برای مجلس و ریاست جمهوری فهرست می دهند و با فضای مجازی در خانه ها حضور دارند و راست و دروغ را مخلوط می کنند.

حداد عادل با بیان اینکه در عرصه داخلی و بین المللی از نعمت بزرگ رهبری برخورداریم که ادامه دهنده راه امام با شجاعت و شهامت و صداقت و‌ بصیرت است‌، اظهار داشت: این بزرگترین نعمت ماست و باید شکر آن را بجا بیاوریم و شکر نعمت این است که با این رهبر همراهی کنیم.

وی تاکید کرد: باید خدا را شکر‌کنیم که قوه قضاییه و مقننه در مسیر انقلاب هستند و قوه قضاییه پرانگیزه و مصمم در مبارزه با فساد است و مجلسی پدید آمده که با جدیت به دنبال حل مشکلات مردم است و رهبری آن را مجلس انقلابی می نامند.

حدادعادل ضمن تاکید بر اینکه همه ما امیدواریم که قوه مجریه ای پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد، گفت: اگر دولت با مجلس و قوه قضاییه در حل مشکلات مردم و تحقق سیاست‌های نظام هماهنگ نباشد تلاش های مجلس عقیم و‌ ابتر می‌ماند. باید کاری کنیم که قوه مجریه که امور کشور و اجرا بدست اوست در تراز انقلاب باشد.

کم کاری، بی تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در این 7-8سال یک باور در جامعه بوجود آمده که قوه مجریه در اداره کشور مشکل دارد، گفت: کم کاری و بی تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند و وقتی این گفت و گوهای اقتصادی تلویزیون را می بینم از مردم خجالت می‌کشم چون یک روز بحث گوشت و یکی روز فولاد و و‌ روز دیگر بحث بورس است و روی هرچه دست می‌گذاریم، می‌بینیم که هم کم‌کاری و هم بدکاری و هم ناهماهنگی است.

وی در عین حال تاکید کرد: قطعا مقداری از این مشکلات نتیجه تورم، تحریم و نبود تبادلات بانکی هست ولی همه مشکلات مربوط به این نیست.

مثال‌های بی‌تدبیری و ناکارآمدی دولتمردان از یکی دوتا گذشته است
حداد عادل با بیان اینکه عبارت «علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد» در این دولت تبدیل به «علاج واقعه بعد از وقوع خواهد کرد» شده است، گفت: ما برای پیروز شدن تهمت نمی‌زنیم ولی مثال‌های بی‌تدبیری و‌ نگاه های سیاسی نسبت به مسائل بین المللی از یکی دوتا گذشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه وظیفه ما ابن است که خودمان را برای انقلاب، ایران و اسلام بخواهیم نه ایران و اسلام و انقلاب را برای خودمان اظهار داشت: وظیفه ما وحدت و بصیرت و مدیریت و سازماندهی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹
جناب آقای حداد
از نماینده ای که با چند هزار رای اومده به مجلس توقعی نیست که برای دیده شدن و بارک الله گفتن جناح رقیب به صورت دولت چنگ بکشه و فحش و تهمت و افترا و ناسزا بگه
از روزنامه ها چند هزار تیراژی که واسه خونده شدن و دریافت انواع کمک ها و صله ها هم بعید نیست بی انصافی کنن
از شما اما بعیده.
یه سوال:
در دوره احمدی نژاد مگه قوای مقننه و قضاییه و ... با دولت هماهنگ نبودن چرا پیشرفت که حاصل نشد هیچ کلی بلا سر اقتصاد و معیشت و روابط بین الملل و .... ایران اومد.؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید جناب حداد
شما الان در تراز انقلاب هستید؟؟ دولت روحانی در تراز انقلاب نیست؟؟
تراز انقلاب بودن به حرف نیست به داد و بیداد و تشر و رگ گردن بیرون زده و کارها و رفتارهای افراطی نیست.
دولت روحانی تو بدترین فشارها داره کشور رو اداره میکنه و شما رو مبل و صندلی های لاکچریتون لم دادید و به کارای دولت ایراد میگیرید.
نکنید این کارا رو
انصاف خوب چیزیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
کاش ایراد بود فقط سنگ نمیانداختند
فقط حرف حرف شعار شعار مثل همیشه واقعا خسته نمیشید با اینهمه تکرار روزانه
انقلابی از دید تو یعنی داشتن منظومه آموزشی بزرگ در ولنجک و ساختمانهای خاص
تراز انقلاب با داشتن دامادی از خانواده ای شهید پرور در امریکا
مجلس فقط تایید رنگ مو ورنگ لباس داوطلبان روبه شورای نگهبان واگذار.نکرده ,که امیدواریم این موضوع هم اتفاق بیفته و بتونه الگوی دولت جدید بشه !!!
آقای حداد عملا دارید می گید رای مردم مهم نیست؟! چشم ما هم رای نمیدیم. انشا الله در زمان جنگ و مشکلات هم خودت و بچه هات برید جبهه.
جناب عادل‌ شمایی که این همه مقام و شغل دولتی داری و بابت هر کدوم از بیت المال حقوق دریافت میکنی در صورتیکه طبق قانون اساسی داشتن همزمان ۲ شغل دولتی خلاف قانون هست چه توجیحی داری چطور حرف از دولت انقلابی و غیره میزنی شما اول به قانون اساسی احترام بزار بعد در ضمن هنوز فراموش نکردم اون جمله شما رو که فرمودی دامادتون از ی خانواده شهید پرور امریکایی هست خودت عرق در تناقض نسبت به ارمانهای انقلابی لطفا نسخه برای ما ننویس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر