بازدید 4679
وضعیت هوای تهران بحرانی است

کرونا⁩ و ⁧آلودگی هوا⁩ هماهنگ‌اند، ولی مسوولان نه

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس تصاویر ماهواره‌ای وضعیت هوای تهران بحرانی است، گفت: ⁧کرونا⁩ و ⁧آلودگی هوا⁩ در گرفتن جان شهروندان با یکدیگر هماهنگى کامل دارند، ولی برخى وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها هماهنگی ندارند.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶ 14 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره آلودگی هوا در پایتخت، اظهارداشت: در روزهایى که ⁧کرونا⁩ و ⁧آلودگی هوا⁩ در گرفتن جان شهروندان با یکدیگر در همکارى و هماهنگى کامل‌اند؛ برخى وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها با توجیه عدم همکارى و عدم هماهنگى شهروندان را رها کرده اند.
کرونا⁩ و ⁧آلودگی هوا⁩ هماهنگ‌اند، ولی مسوولان نه
وی افزود: تصاویر ماهواره‌ای از وضعیت بحرانی تهران خبر می‌دهد، مناسب‌تر است برخى مسوولین ارشد دولتى به جاى تشریح و تبیین عدم همکارى و عدم هماهنگى در رابطه با مصرف سوخت؛ اولا، به عدم همکارى و عدم هماهنگى دستگاه‌هاى دولتى پایان دهند و ثانیا، ‏پرداخت بدهی دولت به شهرداری تهران در توسعه حمل ونقل عمومی را در برنامه بگذارند.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در شبانه‌روز گذشته، آلوده‌ترین شبانه‌روز تهران از ابتدای سال ۹۹ به ثبت رسید.

همچنین از هفتم دی تا امروز به جز یک روز، هوای تهران ناسالم بوده و در مجموع از اول دی، هوای تهران ۱۱ روز در شرایط ناسالم برای همه شهروندان، ۱۰ روز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و تنها ۳ روز در شرایط سالم قرار داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر