بازدید 12987
کیومرث هاشمی با تجربه تلخ دکتر قریب ، آمد

اتصال مدیر احمدی‌نژادی به دولت و اصلاحات درانتخابات فوتبال با حلقه همکلاسی قدیمی

کد خبر: ۱۰۲۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ 13 January 2021

آنطور که از شنیده‌های انتخابات پیش‌روی فدراسیون برمی‌آید، کیومرث هاشمى طبق پيش بينى ها به عنوان گزينه مطلوب وزير ورزش وارد انتخابات رياست فدراسيون فوتبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، وقتى محمدحسين قريب گزينه سال گذشته وزارت ورزش در انتخابات لغو شده اسفند ۹۸ و مدير اصلاح طلب سابق باشگاه استقلال علنا از كيومرث هاشمى حمايت مى كند ترديدى در اين حقيقت باقى نمى‌ماند كه قراراست ظرفيت گزينه قبلى دولت به كانديداى جديد منتقل شود.

اتصال مدیر احمدی‌نژادی به دولت و اصلاحات درانتخابات فوتبال با حلقه همکلاسی قدیمی

با اين وجود ابهاماتى در خصوص چگونگی نزديك شدن يكى از مديران اصلى ورزش دولت محمود احمدى نژاد به سلطانى فر وجود دارد. پیش تر از شکل گیری روابط حسنه بين این دو ، در ماجرای انتقال قدرت در کمیته ملی المپیک نوشته بودیم. جایی که سلطانی‌فر در مراسم تودیع جلوی جمع مدیران ورزشی و رسانه‌ها وعده یک صندلی مناسب را به هاشمی داد اما تا امروز آن حرف در حد وعده ماند و عملی نشد.

ظاهرا این رابطه نیاز به زنجیر قوی‌تری داشت و مطیع بودن کیومرث هاشمی به تنهایی به کارش نیامد. پاسخ اين معما و حلقه اتصال را بايد در دفتر حوزه رياست وزارت ورزش جست و جو كرد. برانوش نيك بين مديركل حوزه رياست وزارت ورزش از همكلاسى هاى قديمى كيومرث هاشمى است كه توانسته هماهنگى نزديكى بين دوست قديمى و رييس فعلى خودش براى ورود به انتخابات فوتبال ايجاد كند.
رفاقت نزديك برانوش و كيومرث كه در دوره مسئوليت على آبادى هم در سازمان تربيت بدنى زبانزد بود حالا معادله تازه اى را بين يك مدير احمدى نژادى و دولت اصلاح طلب شكل داده كه البته بايد ديد چه واكنشى را از جانب مجمع فدراسيون فوتبال به همراه دارد.

کیومرث هاشمی حالا آمده تا با فعالیت در سایه مهدی محمدنبی و استفاده از گزینه‌هایی که مطلوب دبیرکل فعلی نیز هست، این بار بطور قطعی رییس فوتبال شود. چراکه ۱۴سال پیش این صندلی را بصورت موقت اشغال کرده بود و حاصلش شکست در جام ملتهای آسیا با یکی از بهترین نسل های فوتبال ایران بود.

البته او در واکنش‌های کم تعدادش ، کمیته انتقالی و اوضاع به‌هم‌ریختگی اساسنامه فدراسیون وقت را مقصر دانست اما این بار قرار است یک فدراسیون بدهکار تا گردن را تحویل بگیرد و شاید برای تسویه پول ویلموتس هم روی کمک برانوش و نوک قلم سلطانی فر حساب باز کرده باشد.

حالا هاشمی که به چهره آرام و مدیری که دیر عصبانی می‌شود، شهرت پیدا کرده برای دست یافتن به مهمترین پست عمر کاری‌اش در دامان طیف جدیدی افتاده است. آیا جایگاه ریاست فوتبال ، ارزش این ائتلاف را دارد؟

نویسنده: محمدعلی عباسی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار