بازدید 9978

پخش کامل مناظره آیت‌الله مصباح‌ با حزب توده

شبکه رادیویی گفت‌وگو برای نخستین بار، مناظرات آیت الله علامه محمدتقی مصباح‌یزدی با نمایندگان جریان‌های الحادی- مارکسیستی را پخش می کند.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 13 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مناظرات یادشده که تحت عنوان «بحث آزاد» در سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی ضبط و از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، در برگیرنده مناظره مرحوم حضرت آیت الله علامه محمدتقی مصباح‌یزدی و عبدالکریم سروش با احسان طبری نماینده حزب توده و فرخ نگهدار نماینده و عضو شورای مرکزی سازمان فداییان خلق (اکثریت) است. این مجموعه از سخنان در برنامه ای به نام "بحث آزاد" از رادیو گفت و گو پخش می شود.

مناظرات که در هفت شب متوالی از رادیو گفت و گو پخش خواهد شد بدون جرح و تعدیل به روی آنتن خواهد رفت. برای رعایت امانت، از حذف کلمه بینندگان نیز پرهیز شده است تا اصالت مناظرات حفظ شود.

یکی از دلایل اهمیت مناظرات یاد شده، این است که احسان طبری نماینده حزب توده که روزگاری به عنوان بزرگترین نظریه‌پردار مکتب مارکسیسم در ایران شناخته می‌شد، سالها پس از مناظره، کتاب«کژراه» را می‌نویسد و در آن به صراحت به باطل بودن نظریه‌های مارکسیستی و مادری اعتراف می‌کند.

برنامه «بحث آزاد» ویژه پخش مناظرات حضرت آیت الله علامه محمدتقی مصباح‌یزدی با نمایندگان جریان های الحادی- مارکسیستی از چهارشنبه ۲۴ دی به مدت ۷ شب و در ۱۲۰ دقیقه ساعت ۲۲ به روی آنتن می رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل