بازدید 21930

اعلام سامانه الکترونیکی برای دریافت مجوز تردد از کرج

غفور قاسم پور گفت: با توجه به اینکه اکثر شهرهای کشور در شرایط زرد کرونایی هستند و تعدادی از استان‌های شمالی کشور موقعیت قرمز کرونایی دارند، تردد از کلانشهر کرج به این مناطق ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 13 January 2021

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آلودگی هوا و ضرورت کاهش ترددهای بین شهری، راه اندازی این سامانه را گامی در جهت تحقق خدمات الکترونیکی به شهروندان کرج عنوان کرد و افزود: تنها متقاضیانی که شرایط خاص و ویژه‌ای دارند و سفرهای آنها به مناطق شمالی کشور از جمله مازندران و گیلان ضروری است؛ می‌توانند بدون مراجعه حضوری به فرمانداری کرج و از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس: http://Taradod.karaj.alborz.ir نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود به منظور اخذ مجوز تردد قدام نمایند.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه کرج دومین کلانشهر کشور پس از تهران در راه اندازی سامانه صدور مجوز تردد الکترونیک است، گفت: این سامانه یکی از درگاه‌ها در میز خدمت الکترونیکی است که با هدف ایجاد سهولت کار برای شهروندان کرج و کاهش حجم مراجعه های حضوری راه اندازی شده است.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: شرایط زرد کرونایی هنوز شکننده و ناپایدار است و باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به جد تداوم ببخشیم.

وی افزود: منع تردد شبانه نیز هنوز به قوت خود پابرجاست و هر گونه تردد از ساعت ۲۱ شب الی ۴ بامداد به سایر شهرها از جمله شهرهای زرد، قرمز، نارنجی و آبی؛ ممنوع و مشمول جریمه خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان