بازدید 7103
۱

ربیعی: مسئولان استانداردهای پروتکل‌ها را رعایت کنند

سخنگوی دولت گفت: متاسفانه برخی رعایت نکردن‌ها در جریان سفرهای استانی یا مراسم تشییع جنازه را از سوی مسئولان شاهد بودیم که این برای کادر پزشکی کشور نگران‌کننده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 12 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی ربیعی در ابتدای این نشست با اشاره به شرایط تولید واکسن در کشور اظهار کرد: تولید واکسن داخلی در سه مسیر و تولید واکسن مشترک در حال جریان است. با ایجاد شفافیت در واگذاری و تزریق واکسن یک سامانه هوشمند طراحی شده که در آن چگونگی اجرای فازهای دریافت واکسن مشخص شده است و خارج از این اولویت‌بندی به هیچ کسی واکسن ارائه نخواهد شد.

وی افزود: امیدواریم برخی مسئولان هم استاندارهای رایج در پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا با دوگانگی در این زمینه مواجه نشویم. متاسفانه برخی رعایت نکردن‌ها در جریان سفرهای استانی یا مراسم تشییع جنازه را از سوی مسئولان شاهد بودیم که این برای کادر پزشکی کشور نگران‌کننده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کی تو این مملکت خراب شده مسئول است!!؟ مسئول یعنی کسی که مسئولیت قبول کرده و باید وظیفه اش را درست و کامل انجام بدهد!! تو این مملکت کی مسئوله !!؟؟ که اگر بود که این وضعیت اسفبار و اسفناک و تاسف بار جامعه نبود که مردم طالب مرگ مسئولین را دارند چرا که مسئولین فعلی مملکت که نه توان و نه عرضه و نه سواد و نه اراده دارند که وظیفشون را درست انجام بدهند حاضر نیستند پست و مقامشون را رها کنند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل