بازدید 13677
۲

کل‌کل فکری و گل‌محمدی برسر نیمکت‌های دربی

کد خبر: ۱۰۲۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱ 12 January 2021

محمود فکری در مورد اظهارات یحیی گل محمدی که در نشست خبری بعد از دربی عنوان کرد سر و صدای نیمکت استقلال در شأن این باشگاه نیست، گفت: از سمت پرسپولیس بازیکن ما را مسخره می‌کردند، آیا این در شأن پرسپولیس است؟ اینها را نشنیده است؟

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال گفت: کارهایی که در نیمه دوم انجام دادند در شأن پرسپولیس نبود. با سر و صداهایی که کردند بازی برگشت، اما سر و صدای ما در نیمه اول به خاطر اشتباهات داوری بود.

کل‌کل فکری و گل‌محمدی برسر نیمکت‌های دربی

سروصدای ما به حق بود اما آنها در نیمه دوم جنجال می کردند

فکری ادامه داد: 15-10 خطا به ضرر ما نگرفت، یک خطا به نفع ما گرفت، سر و صدای ما بحق بود، اما در نیمه دوم آنها آمدند با سر و صدا و جنجال کار کنند. حتی بازیکنانشان از روی سکو بازیکن ما را مسخره می‌کرد. آیا نمی‌توانند جلوی اینها را بگیرند؟ بله! شخصیت باشگاه استقلال خیلی بالا است و شاید توقع چیز دیگری باشد.

 واکنش به مصاحبه عبدیان

سرمربی استقلال در مورد اظهارات عبدیان مبنی بر اینکه از عملکرد فنی تیم راضی نیستم، گفت: اجازه بدهید جواب این موضوع را بعدا می‌دهیم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وقتی هنوز دو رقیب اخلاق ورزش کاری را بلد نباشند قطعا همیشه با حاشیه روبرو خواهند بود .
چه استقلال و چه پرس پولیس اینا هر دو با وجود طرف مقابلشون مشهور شدند وگرنه مثل همه تیم های دیگه بودند .
ضمنا من اگر مسئولی صاحب نفوذ بودم من بعد هر گونه تهدید و تخریبی که از طرف هر یک از اعضا تیم از مربی تا هیات مدیره تا بازیکن صورت می گرفت اونا رو به اشد مجازات در کمیته انضباطی محکوم می کردم .
دیروز بعد از اتمام بازی گزارشگر با مربیان دوتیم حرف میزدند اقای فکری تمام حرفهای اقای گل محمدی را گوش کردند ولی نوبت به اقای فکری که رسید اقای گل محمدی صحنه را ترک کردند ایا بی اخلاقی نبود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار