بازدید 12412
۱

شکایت رئیس صداوسیما از دو فعال رسانه‌ای

علی عسگری رییس صداوسیما در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ حضور عملی بیشتر در عرصه رسانه و سیاست در پیش گرفته اما خلاف انتظار، به‌جای جلب چهره‌های رسانه‌ای برای تحقق مشارکت حداکثری، تا اینجا از ۲ فعال رسانه‌ای شکایت کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 11 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه اعتماد، فرید مدرسی، روزنامه‌نگار نزدیک به دولت روحانی به تازگی اعلام کرده که صداوسیما از او شکایت کرده است.

شهریورماه هم صداوسیما از وحید یامین‌پور، مجری سابق صداوسیما و ازجمله چهره‌های نزدیک به پایداری‌ها شکایت کرد. یامین‌پور به‌تازگی در رشته‌توییت انتقادی، رییس فعلی صداوسیما را «بی‌کفایت‌ترین رییس تاریخ تلویزیون» خوانده و گفته که صداوسیما، نهی از منکر او را با شکایت خفه کرده تا «بی‌کفایتی»اش افشا نشود!

در واکنش به این شکایت حمید رسایی، از دیگر چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری که البته حالا مدتی است حتی مشی سیاسی پایداری‌ها را هم نمی‌پسندند، درتوییتی تند و تیز نوشته است: «جناب علی‌عسگری از بنده هم شکایت کرد و باتوجه به مستنداتی که ارایه کردم، محکوم به رد شکایت شد. دست شما درخصوص ادعایی که کرده‌اید پُر است. البته از کسی که برای رفتن زیر تابوت رأس فتنه و کودتای ۸۸ تلاش می‌کرد و بیت فتنه او را پس می‌زد، توقع دارید چه برخوردی با مغضوبین فتنه‌گران کند؟!»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
محتوای برنامه ها در مقایسه با دوره مدیریت پیش از آقای علی عسگری (آقای سرافراز ) بسیار غنی تر شده است و این درشرایطی است که مشکلات مالی صداوسیما در همه بخش ها به شکل قابل توجهی وجود دارد که بودجه سالانه دولت تکاقوی حل این حجم از مشکلات را نمی کند و تنها بخش اعظمی از آن هزینه پرداخت حقوق به نیروهای شاغل و بازنشسته این سازمان می شود .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی